Під час карантину Shafa.ua, сервіс для придбання та продажу речей, та Banda запропонували змінити єдине, що можна було змінити в зачарованому колі подій – домашній одяг, а разом з ним і свій стан. Бо переодягнутись – це як перемкнути настрій.
Бренд зібрав на своєму сайті купу зручного одягу для дому, а креативники Banda розказали про це у новій кампанії.
«Ми намацали пульсуючий біль багатьох – раптову нестачу домашніх речей і безжальне заношування тих, що є. Так народився цикл сторіз-репортажів «У світі домашніх людин». Це історії халатотигри, футболкозаври та лосиненяти, врятованих Shafa.ua від домашнього «озвіріння», — розповідає команда, яка працювала над проєктом.
За три тижні лояльність до бренду Shafa.ua виросла на 22% (результати опитувальника Brand Lift на Youtube). Youtube-прероли розмістили у телевізійних шоу та серіалах, і таким чином влучили в цільову аудиторію на 100%.
Усі ролики створили у вертикальному форматі: адаптованому для мобільних версій та реклами в сторіз. А ще Banda створила інста-фільтр — Тест на домашє «озвіріння».