Бренд «Простоквашино» та VMLY&R Ukraine випустили лінійку перших йогуртних соусів «Муууйонез»
26 Дек 2019, 11:20

Бренд «Простоквашино» та VMLY&R Ukraine випустили лінійку перших йогуртних соусів «Муууйонез»

Бренд «Простоквашино» від Danone випустив унікальну новинку — лінійку перших йогуртних соусів «Муууйонез». Над рекламною кампанією, присвяченою лончу, працювало агентство VMLY&R Ukraine. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Як найбільший виробник традиційної молочної продукції в Україні бренд «Простоквашино» відмінно знається на споживацький потребах українців. І ось що привернуло його увагу цього разу: серед актуальних тенденцій, з одного боку — тренд на здорове харчування. А з іншого — й досі стійка пристрасть українців до не зовсім корисних майонезів. 

«Ми загорілися ідеєю винайти такий продукт, який би вдовольнив і тих, і інших, — розповідає Світлана Корнієнко, Brand Marketing Manager «Простоквашино». — Наші розробники довго билися над формулою і зробили неможливе. Новий соус вийшов і корисним, і смачним. Він зроблений на основі йогурту та має тільки 7% жиру. І при цьому — нам вдалося наділити його майонезною текстурою і смаком».

Перш ніж опинитися на полицях супермаркетів «Муууйонез» від «Простоквашино» був протестований українськими хазяйками. Його додавали у салати, використовували як маринад, і навіть запікалии у духовці. Результати перевершили сподівання — навіть чоловіки запрошених господинь не відчули різниці зі звичним майонезом.

Що ж до рекламної кампанії, розробленої агенцією VMLY&R Ukraine, то її центральним символом стало «Олів’є» — салат, який неможливо уявити без майонезу. Відтепер завдяки новому «Муууйонезу» можна їсти й досі улюблений для більшості українців салат не лише на новорічні свята, а хоч щодня. 

«Олів’є — так олів’є» — запевняє слоган кампанії.

 

А в інтернет-комунікації розкрилися усі переваги готування з новинкою та різноманіття смаків (яких, до речі, в лінійці три — «Класичний», «Сирний» та «Грибний»). 


Над проєктом працювали:

Команда Danone:

Світлана Корнієнко — Brand Marketing Manager

Микита Хайрудінов — Junior Brand Manager

Креативне агентство VMLY&R Ukraine:

Мирослава Міхненко — Group Account Director

Неля Гребенюк — Creative Group Head

Тетяна Інкарбаєва — Art Director

Production-студії:

Cashmerefilms Ukraine, cтудія Animagrad

Расскажите друзьям про новость