У розпал Паризького тижня моди 2025 BETC та бренд спортивного одягу Distance об’єдналися із мобільним застосунком для відстеження спортивної активності Strava, щоб представити «The CatRace» — модне шоу, яке занадто швидке, щоб встигнути його побачити.
BETC вирішили повернути спорт у центр спортивного стилю, запустивши «The CatRace» — перший модний показ, де моделі не ходять подіумом, а біжать.
Замість того, щоб демонструвати образи на супермоделях, які граційно дефілюють у вбранні, бренди представили колекцію у реальних вуличних умовах — на виснажених спортсменах, які щойно закінчили інтенсивне тренування.
Показ тривав менше хвилини, а образи моделей змінювалися з несподіваною швидкістю, не залишаючи глядачам часу нудьгувати.
Організатори наголошують, що Тиждень моди став ідеальним часом для того, щоб зіштовхнути цінності Distance зі світом моди, чиє бачення спортивного одягу часто дуже далеке від самого спорту.
Це не перший вражаючий креатив від BETC та одягу Distance. У 2021 році вони випустили групу бігунів на вулиці Парижа, які випробовували камери контролю, щоб отримати штраф за перевищення швидкості. А у 2023 році людям пропонували вкрасти річ з магазину. Якщо вони не потрапляли до рук професійного спринтера, то вона залишалася у них назавжди.