Бренд кросівок дозволив вкрасти своє взуття, обігнавши професійного бігуна
13 Жов 2023, 12:39

Бренд кросівок дозволив вкрасти своє взуття, обігнавши професійного бігуна

У рамках цікавої кампанії, заохочуючу крадіжки, паризький магазин спортивного одягу Distance нещодавно запропонував своїм покупцям унікальний челендж: вихопити річ з магазину, не потрапивши до рук професійного спринтера Мішеля Зезе, і вона залишиться у них назавжди.

Ця смілива акція, що отримала влучну назву «Rob It To Get It», мала на меті відродити важливе значення спорту у світі спортивного одягу, нагадавши всім про первинне призначення спортивного одягу.

За словами лейблу, за останні кілька років спортивний одяг став модним захопленням, часто затьмарюючи своє первісне призначення для фізичної активності.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб вирішити цю проблему, модна компанія об’єдналася з рекламним агентством BETC Paris, щоб розробити інноваційну операцію, яка відбулася 13 вересня в Парижі, Франція.

У день пограбування Distance відібрав деякі з найпопулярніших своїх товарів і зробив їх доступними виключно для справжніх бігунів. У чому підступ? Любителі бігу повинні були довести свою відданість справі, біжучи за заповітним спорядженням для спорту.

Кожен мав довести, що він швидший за тимчасового охоронця Мікаеля Зезе, досвідченого французького бігуна на дистанцію 100 метрів, який може пробігти всю дистанцію менш ніж за 10 секунд.

Змагання привернуло увагу багатьох відважних бігунів, які намагалися здійснити свої пограбування, але лише одиницям вдалося випередити Зезе. Зрештою, Зезе спіймав 74 потенційних злодіїв, залишивши лише двох втікачів-переможців.

Розкажіть друзям про новину