Latexfauna: музика, яка викликає сироти та комунікаційні кампанії «на колінці»
26 Чер 2025, 12:07
PR

Latexfauna: музика, яка викликає сироти та комунікаційні кампанії «на колінці»

У новому епізоді подкасту «Не під запис»Дмитро Зезюлін та Ілля Слученко з гурту Latexfauna. Разом із ведучими — засновницею агенції стратегічних комунікацій U Agency Олександрою Погорілою та PR агенткою та celebrity marketing менеджеркою Анею Давиденко — говорили не лише про музику, а про феномен любові до гурту з боку дуже різних людей. Та як гурт з іронічним іміджем став lovemark для покоління, яке шукає сенси у хвилях ностальгії та тропічного вайбу.

У розмові — історії про перші концерти, сексі-образ, випадковий факап з дописом про однокласниць на 1 вересня, успішну OnlyFans-кампанію «Розпуста проти рашизму». А ще про кліп, після якого Дмитро відчув солідний приріст популярності: «ти гортаєш Facebook, а там усюди моя морда поміж ніг». Попри зовнішню легкість і безтурботність, у хлопців — серйозний підхід до музики та текстів, які «з претензією на глибину».

Найінтимніше у розмові, чим поділилися музиканти, — про процес написання пісень. «Мене, на жаль чи на щастя, не надихає кон’юнктура. Книжки не читаю, фільми не дивлюсь. Але в якийсь момент ти сідаєш з гітарою, бринчиш — і з карлючки раптом народжується щось антропоморфне, ціла пісня. Як малюєш абстрактну лінію — а з неї виростає сюжет». Ілля додає: «Ми не надихаємось зовнішнім, ми налаштовуємо свої антени. Те, що приходить в пусту голову в стані потоку — це і є творчість».

Також музиканти сформулювали принцип узгодження контенту, який цілком можуть запозичити собі комунікаційники: «У всіх в гурті мають бути сироти від пісні, яку ми написали. Тільки тоді трек іде в реліз». Гарний етап своєрідної перевірки ідеї та її життєздатності, погодьтесь.

Слухайте епізод на Spotify, Apple Podcasts, YouTube, Deezer

MMR — офіційний медіапартнер подкасту.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео