Глобальний голос агенцій VoxComm та Всесвітня федерація рекламодавців представили Agency Selection Guiding Principles — новий посібник, що покликаний змінити підхід бізнесу до вибору партнерських агенцій.
Цей документ, спільно розроблений представниками агенцій і клієнтів, пропонує прозорий, структурований і людиноцентричний підхід до вибору партнерів.
Принципи кинули виклик статус-кво, закликаючи відмовитися від спекулятивного пітчингу — практики, яка часто виснажує як творчі, так і фінансові ресурси агенцій. Презентація посібника відбулася одночасно з публікацією нового дослідження Cost of Pitching від EACA, яке показало, що агенції в Європі щороку витрачають у середньому понад 650 000 євро лише на участь у пітчингах.
Упровадження Agency Selection Guiding Principles надає як компаніям, так і агенціям ефективний інструмент для покращення процесу вибору партнерів. Це важливий крок вперед для всієї індустрії, яка прагне оптимізувати процеси, посилити співпрацю та мінімізувати втрати на етапі комунікацій між клієнтами й агенціями.
Посібник Agency Selection Guiding Principles знаходиться за посиланням.