23 квітня о 14:00 у столичному IQ Business Center відбудеться дискусія тему «ШІ у комунікаціях бізнесу та PR. У чому переваги та де криються приховані загрози», організована діловим виданням «Комерсант український».
На заході зберуться топменеджери компаній, комунікаційники, журналісти та digital-фахівці, аби у відкритому форматі поговорити про те, як штучний інтелект вже трансформує сферу комунікацій — від піару, маркетингу до питань інформаційної безпеки.
Дискусія передбачає роботу трьох тематичних панелей.
Панель I: «Комунікації в епоху ШІ: «кейси» бізнесу»
- Тимофій Милованов — президент Київської школи економіки, Міністр розвитку економіки (2019-2020).
- Альона Капліна — PR&comms мережі супермаркетів ЕКО МАРКЕТ.
- Олег Давиденко — директор з корпоративних комунікацій Групи Метінвест.
- Віталій Іванов — Head of Retention Marketing в Netpeak Ukraine.

Панель II: «Чи загрожує ШІ креативній індустрії?»
- Дмитро Палющенко — керівник практики супроводу бізнесу юридичної компанії Juscutum.
- Олена Дерев’янко — со-founder і партнер Агенції PR-Service, віцепрезидент Української PR-Ліги, д-р екон. наук, професор.
- Дмитро Самолюк — Head of Digital медіагрупи «Ми — Україна».
- Юлія Мальцева — Senior PR Specialist у SoftServe.

Панель III: «DeepFake та ШІ в епоху війни: «правила гри» для журналістів
- Оксана Щербак — головний редактор «Комерсант український».
- Світлана Шереметьєва-Турчин — заступник генерального директора «РБК-Україна».
- Микола Підвезяний — головний редактор «Главком».
- Микола Корчага — виконавчий продюсер медіа-холдингу «Апостроф».
- Олександр Краковецький — ШІ-ентузіаст, автор книги «ChatGPT, DALL·E, Midjourney: Як генеративний штучний інтелект змінює світ».

Варто бути, щоб:
- дізнатися, як бізнес вже інтегрує нейромережі у PR-стратегії;
- почути фахову дискусію про потенційні загрози для творчих індустрій;
- зрозуміти, як редакції реагують на виклики DeepFake в умовах війни;
- сформувати власну етичну позицію щодо використання ШІ.
Придбати квитки можна за посиланням тут.
Партнери заходу:
Природна мінеральна вода Моршинська, IQ Business Center, один з найбільших постачальників хліба та хлібобулочних виробів на ринок України — компанія «Київхліб».
Медіапартнери заходу:
Інтернет-видання Апостроф, Delo.ua, MMR — Marketing Media Review, Depo.ua, DSNews.