Stella Artois довів, що ніякі перешкоди не страшні на шляху до насолоди пивом
14 Кві 2025, 13:45

Stella Artois довів, що ніякі перешкоди не страшні на шляху до насолоди пивом

Пивний бренд Stella Artois представив серію зображень, які демонструють людей у метушливому оточенні, які борються за повний келих пива.

«Ми всі через це проходили. Лікоть у ребра, поштовх у спину та пальці ніг, принесені в жертву натовпу. Але зі Stella в руці. Воно того варте», — зазначає Stella Artois.

Знімки були зроблені аргентинським фотографом Але Бурсетом, який раніше працював з такими брендами, як Heinz і Magnum.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Минулого року пивний бренд випустив кампанію «Missing Chalices», яка обігрувала зухвалу поведінку споживачів, що крадуть келихи на вечірці та забирають їх додому.

Розкажіть друзям про новину