AXE показав ревнощі дитини, плюшевого ведмедика та собаки через солодкий аромат дезодоранту
13 Лют 2025, 17:23

AXE показав ревнощі дитини, плюшевого ведмедика та собаки через солодкий аромат дезодоранту

Через рік після того, як ролики Axe «Robbery» та «Funeral» отримали широке визнання, агентство LOLA MullenLowe повернулося з черговою кампанією для бренду дезодорантів.

Цього разу ролики рекламують нову лінійку солодких ароматів Axe, тому концепція побудована навколо них. У трьох роликах хлопці пахнуть так солодко, що діти, собаки та плюшеві ведмедики їхніх дівчат починають несамовито ревнувати і мститися.

У ролику «Baby» малюк починає бити хлопця на дитячому майданчику, поки мама дитини відлучилася до ванної кімнати.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Інші два ролики показують злих плюшевих ведмедиків та розлюченого пса. В останньому ролику в багатьох сценах зрозуміло, що собака — це людина в собачому костюмі, що ще більше посилює абсурдність.

Розкажіть друзям про новину