Через рік після того, як ролики Axe «Robbery» та «Funeral» отримали широке визнання, агентство LOLA MullenLowe повернулося з черговою кампанією для бренду дезодорантів.
Цього разу ролики рекламують нову лінійку солодких ароматів Axe, тому концепція побудована навколо них. У трьох роликах хлопці пахнуть так солодко, що діти, собаки та плюшеві ведмедики їхніх дівчат починають несамовито ревнувати і мститися.
У ролику «Baby» малюк починає бити хлопця на дитячому майданчику, поки мама дитини відлучилася до ванної кімнати.
Інші два ролики показують злих плюшевих ведмедиків та розлюченого пса. В останньому ролику в багатьох сценах зрозуміло, що собака — це людина в собачому костюмі, що ще більше посилює абсурдність.