Маючи багату історію використання своїх ароматів для привернення уваги, бренд дезодорантів LYNX представив кампанію «The Power of a Fragrance».
Кампанія використала зростаючу тенденцію темного гумору, що спостерігається на стримінгових каналах, таких як Netflix тощо, з ароматом LYNX Blue Lavender.
У рамках кампанії «The Power of a Fragrance» LYNX представив два ролики.
Ролик «Robbery» зобразив пригоди жінки, яка дещо імпульсивно намагається пограбувати придорожнє кафе, але аромат аромату LYNX Blue Lavender призводить до неочікуваного повороту подій.
У ролику «Funeral» відбувався схожий сценарій, проте цього разу на похороні, де аромат померлого хлопця запустив абсолютно непередбачуваний ланцюжок подій.
Розробкою кампанії займалось агентство LOLA MullenLowe.
«Ми завжди говоримо, що хочемо повернення гумору, але рідко коли агентства та клієнти наважуються зробити це на практиці. Це один з таких випадків. Браво Lynx!», — сказав Томас Остіглія, директор з комунікацій LOLA Mullen-Lowe.
Цього місяця кампанія стартує в кінотеатрах та онлайн у Великій Британії та Туреччині, а також у різних країнах Латинської Америки, таких як Мексика, Аргентина та Уругвай.