Супербоул — це чудово, але не всі можуть бути переможцями. Запитайте у «Канзас-Сіті Чифс».
Те саме стосується і рекламодавців. Багато рекламних кампаній провалилися, і вже незабаром матимемо результати, які точно покажуть, які з них були переможцями, а які — переможеними.
Після добірки найкращих рекламних роликів Супербоула 2025 пропонуємо перелік найгірших реклам Великої гри.
Bud Light
Після бойкоту у 2023 році Bud Light менше зосередився на маркетингу для всіх, а більше на своїй «цільовій» аудиторії, зазначає бренд-редакторка видання Adweek Ребекка Стюарт. «Кастинг і сюжет кампанії до цьогорічного Супербоула (комік Шейн Гілліс, музикант Post Malone і квотербек Пейтон Меннінг рятують «відстійну» вечірку за допомогою пива і м’яса) свідчить про те, що бренд знову перестраховується».
Окрім того, дратувало те, наскільки ця реклама була без натхнення. Це не обов’язково має стати вирішальним фактором. Реклама сестринської компанії Bud Light — Budweiser — також повернулася до звичних тропів (тварини, жарти), але вона ефективно зачепила ностальгію.
Реклама Bud Light, здається, не зачепила нічого.
Coffee-Mate
Дивацтво заради дивацтва може бути ефективним інструментом для того, щоб люди запам’ятали рекламу. Але не завжди з найкращих причин.
«Coffee-Mate намагався бути дивним, але в підсумку просто викликав у мене огиду, — каже креативна редакторка Adweek Бріттані Кіфер. — І я хотіла більшого від ролі Шанаї Твейн».
Тележурналістка Салеа Бланафор погодилася. «Не сумнівайтеся: Шаная Твейн все ще та сама, але, можливо, бути частиною цієї реклами — не те, що треба», — написала вона у своєму відгуку про рекламний ролик.
Креативники, яких опитало видання, були дещо прихильнішими.
Foundation to Combat Antisemitism
Важко повірити, що реклама про боротьбу з антисемітизмом може потрапити до списку найгірших, але її виконання дійсно не відповідає рівню, а Snoop Dogg і Том Бреді, які кричать один на одного, дійсно розмивають її послання.
Звісно, послання ще більше розмивається тим фактом, що, як багато хто зазначає, в ньому взагалі не згадується антисемітизм. Неконкретний заклик не ненавидіти інших є настільки базовим, що здається, ніби його варто було б адресувати школярам молодших класів.
Hellmann’s
«Майонез не є цікавим, але завдання реклами полягає в тому, щоб зробити так, щоб це здавалося, — сказала випускова редакторка Єва Кіс. — Hellmann’s не тільки не впорався, але й полінувався скопіювати нота в ноту культову сцену з фільму «Коли Гаррі зустрів Саллі», і подумав, що додавання Сідні Свіні допоможе продати його. Притримайте майонез, дякую».
Це найбільша невдала нагода для возз’єднання великих зірок. Була можливість здивувати людей, і найбільшою несподіванкою стала поява третьої зірки, яка приваблює молодих шанувальників, що не виросли на Мег Раян та Біллі Крісталі.
Креативні професіонали, яких опитало Adweek, також були розчаровані.
Hims & Hers
Це була, безумовно, найсуперечливіша реклама Супербоула.
Але суперечки були обґрунтованими. Деякі співробітники Adweek оцінили послання, яке намагалася донести платформа телемедицини Hims & Hers. Але багато інших у редакції вважали його менш впливовим, а наша авторка Ніколь Спектор навіть розлютилася після перегляду: «Все почалося так потужно, а потім перетворилося на якусь жахливу іронію з «Сутінкової зони». Вони критикують американську систему, а потім продають препарати, вироблені в США?».
Креативники також розкритикували рекламу.