WWF використав ребрендинг Jaguar, щоб нагадати про загрозу зникнення ягуарів
27 Лис 2024, 17:28

WWF використав ребрендинг Jaguar, щоб нагадати про загрозу зникнення ягуарів

У той час як компанія Jaguar стикається з масовою критикою свого нещодавнього ребрендингу, Всесвітній фонд природи дбає про те, щоб про справжнього ягуара не забули.

В оновленому брендингу Jaguar з’явився геометричний знак, який поєднує великі та малі літери, що символізує його спрямованість до електричного майбутнього. Але Всесвітній фонд природи скористався нагодою, щоб звернути увагу на більш нагальну проблему — скорочення популяції ягуарів.

У своєму дописі організація поділилася зображенням, що відображає еволюцію логотипів автомобільного бренду, де останній дизайн помітно замінений порожнім місцем. Якщо не вжити заходів, ягуарам загрожує повне зникнення.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Всесвітній фонд природи також підкреслив похмуру реальність, з якою стикаються ягуари сьогодні. За останні півстоліття вони втратили більше половини свого природного ареалу, а в деяких районах знаходяться під загрозою зникнення.

Організація використовує цей момент, щоб підвищити обізнаність і закликати до підтримки в захисті місць проживання ягуарів, особливо в Амазонії, де ці хижаки перебувають під зростаючим тиском.

Розкажіть друзям про новину