У той час як компанія Jaguar стикається з масовою критикою свого нещодавнього ребрендингу, Всесвітній фонд природи дбає про те, щоб про справжнього ягуара не забули.
В оновленому брендингу Jaguar з’явився геометричний знак, який поєднує великі та малі літери, що символізує його спрямованість до електричного майбутнього. Але Всесвітній фонд природи скористався нагодою, щоб звернути увагу на більш нагальну проблему — скорочення популяції ягуарів.
У своєму дописі організація поділилася зображенням, що відображає еволюцію логотипів автомобільного бренду, де останній дизайн помітно замінений порожнім місцем. Якщо не вжити заходів, ягуарам загрожує повне зникнення.
Всесвітній фонд природи також підкреслив похмуру реальність, з якою стикаються ягуари сьогодні. За останні півстоліття вони втратили більше половини свого природного ареалу, а в деяких районах знаходяться під загрозою зникнення.
Організація використовує цей момент, щоб підвищити обізнаність і закликати до підтримки в захисті місць проживання ягуарів, особливо в Амазонії, де ці хижаки перебувають під зростаючим тиском.