ADCE Awards 2024: добірка переможців з України
25 Лис 2024, 11:54

ADCE Awards 2024: добірка переможців з України

Art Directors Club of Europe (ADCE) оголосив переможців, які нагороджені премією ADCE Awards 2024.

Раніше MMR публікувало список українських фіналістів премії, серед яких було представлено 18 робіт.

Золоті переможці, а також Спеціальні нагороди та Гран-прі були представлені на церемонії нагородження, яка пройшла 22 листопада в рамках ADCE Festival. Срібло, бронза та шорт-листи були оголошені безпосередньо після церемонії. Переможці ADCE Awards 2024 були включені до Глобального рейтингу креативності The One Club.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Редакція MMR пропонує добірку цьогорічних робіт переможців з України.

Золото:

  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категорії Integrated & Innovation: Integrated and Innovation for non-profit / public service / NGO.

Срібло:

  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях Brand Experience: Promotions, Integrated & Innovation: Product / Service Innovation.
  • Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категорії Interactive & Mobile: Interactive & Mobile for non-profit / public service / NGO.

Бронза:

  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях Brand Experience: New use of Media, Integrated & Innovation: Best use of Technology.
  • Креативна лабораторія Gusev Art Lab з роботою Survived parcels для Нової пошти у категорії Brand Experience: PR / Events. Креативники створили ілюстрацію для посилок, що вціліли після ракетного удару по поштовому терміналу Нової пошти у Харківській області, і промаркувала кожну з них повідомленням «Ця посилка пережила ракетний удар».
  • Креативне агентство ANGRY з проєктом Shed the light для Фонду ООН у галузі народонаселення у категорії Design: Graphic Communication. Креативники виготовили 100 конвертів англійською та українською мовами, які на перший погляд здаються порожніми, але якщо посвітити ультрафіолетовою лампою або ліхтариком, то можна побачити історії постраждалих від сексуального насильства.

Розкажіть друзям про новину