KFC представив лате зі смаком курки
30 Вер 2024, 11:12

KFC представив лате зі смаком курки

Китайський підрозіділ KFC випустив курячий лате — каву, «натхненну» найвідомішими рецептами мережі.

Вартість напою — 12,9 юанів ($1,8), проте з 15 по 17 вересня KFC випустила 10 000 купонів, за якими клієнти могли придбати каву за 6,6 юанів ($0,94).

Ця кава входить до колекції «Sanders’ Select», яка є одою засновнику KFC, полковнику Сандерсу, і має пікантний смак, натхненний куркою за оригінальним рецептом із «секретною сумішшю» трав і спецій, що, звісно ж, відсилає до 11 трав і спецій, які входять до складу оригінального рецепту KFC.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Нагадаємо, що раніше мережа кав’ярень Starbucks випустила лате зі свининою на честь Китайського Нового року. Як і лате зі свининою, лате з куркою від K Coffee також був сприйнятий користувачами мережі як «напрочуд непоганий».

Розкажіть друзям про новину