Starbucks представив каву зі смаком свинини
22 Лют 2024, 12:41

Starbucks представив каву зі смаком свинини

Starbucks China представив лате зі смаком свинини на честь Китайського Нового року, який розпочався 10 лютого.

Кав’ярня оголосила про незвичайну пропозицію у своєму дописі в мікроблозі Weibo 5 лютого, просуваючи напій як каву, «інтегровану у традиційні новорічні звичаї».

Лімітована серія напою зображена зі шматочком нанизаної на шпажку свинини. Його офіційна англійська назва — «Lucky Savory Latte».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У Starbucks кажуть, що ця кава — це поєднання еспресо і соусу «свинина Дунпо». До напою додають парне молоко, поливають свинячим соусом і прикрашають шматочком свинини.

За повідомленнями місцевих ЗМІ, спеціальна версія напою коштує 68 китайських юанів або $9.50, його можна спробувати у кав’ярнях Starbucks Reserve Roastery в Китаї.

Кава зі смаком свинини стала вірусною в китайських соціальних мережах — здебільшого тому, що люди цікавилися, чи вона справжня. Але так воно і є, і відгуки неоднозначні.

Один із користувачів китайської соцмережі Xiaohongshu сказав, що лате виглядає дивно, але несподівано смачне з «інтригуючим солодко-солоним смаком», який поєднує в собі аромати м’яса та кави.

Інший зазначив, що це було огидно. За його словами, на смак він нагадував тофу, змішаний з підсолоджувачем, проте шматок свинини був досить смачним.

Розкажіть друзям про новину