Starbucks China представив лате зі смаком свинини на честь Китайського Нового року, який розпочався 10 лютого.
Кав’ярня оголосила про незвичайну пропозицію у своєму дописі в мікроблозі Weibo 5 лютого, просуваючи напій як каву, «інтегровану у традиційні новорічні звичаї».
Лімітована серія напою зображена зі шматочком нанизаної на шпажку свинини. Його офіційна англійська назва — «Lucky Savory Latte».
У Starbucks кажуть, що ця кава — це поєднання еспресо і соусу «свинина Дунпо». До напою додають парне молоко, поливають свинячим соусом і прикрашають шматочком свинини.
За повідомленнями місцевих ЗМІ, спеціальна версія напою коштує 68 китайських юанів або $9.50, його можна спробувати у кав’ярнях Starbucks Reserve Roastery в Китаї.
Кава зі смаком свинини стала вірусною в китайських соціальних мережах — здебільшого тому, що люди цікавилися, чи вона справжня. Але так воно і є, і відгуки неоднозначні.
Один із користувачів китайської соцмережі Xiaohongshu сказав, що лате виглядає дивно, але несподівано смачне з «інтригуючим солодко-солоним смаком», який поєднує в собі аромати м’яса та кави.
Інший зазначив, що це було огидно. За його словами, на смак він нагадував тофу, змішаний з підсолоджувачем, проте шматок свинини був досить смачним.