Мережа з продажу оптики Specsavers запустила нову онлайн-кампанію, в якій розповідає про те, як користувачі з поганим зором орієнтуються в Інтернеті, і заохочує їх записатися на перевірку зору.
Ролик «Time for an eye test» — це несподіваний відхід від культової кампанії «Should’ve gone to Specsavers». Створений спеціально для онлайн-аудиторії власною креативною командою Specsavers, реклама продовжує викликати сміх, коли персонажі намагаються прочитати екрани своїх телефонів, що призводить до катастрофічних результатів.
Реклама має на меті викликати резонанс у аудиторії, висвітлюючи різноманітні способи, якими люди, що користуються екранами, зазвичай вирішують проблеми зі своїм зором.
Протягом останніх кількох тижнів Specsavers розширює своє охоплення, нещодавно уклавши партнерство з Cineworld, завдяки якому культова рекламна кампанія «Should’ve» вийшла на екрани кінотеатрів по всій Великій Британії, ставши першим брендом, який отримав нестандартне розміщення в медіа.