Ролик оптичної компанії показав, до чого можуть призвести проблеми із зором
17 Вер 2024, 12:59

Ролик оптичної компанії показав, до чого можуть призвести проблеми із зором

Мережа з продажу оптики Specsavers запустила нову онлайн-кампанію, в якій розповідає про те, як користувачі з поганим зором орієнтуються в Інтернеті, і заохочує їх записатися на перевірку зору.

Ролик «Time for an eye test» — це несподіваний відхід від культової кампанії «Should’ve gone to Specsavers». Створений спеціально для онлайн-аудиторії власною креативною командою Specsavers, реклама продовжує викликати сміх, коли персонажі намагаються прочитати екрани своїх телефонів, що призводить до катастрофічних результатів.

Реклама має на меті викликати резонанс у аудиторії, висвітлюючи різноманітні способи, якими люди, що користуються екранами, зазвичай вирішують проблеми зі своїм зором.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Протягом останніх кількох тижнів Specsavers розширює своє охоплення, нещодавно уклавши партнерство з Cineworld, завдяки якому культова рекламна кампанія «Should’ve» вийшла на екрани кінотеатрів по всій Великій Британії, ставши першим брендом, який отримав нестандартне розміщення в медіа.

Розкажіть друзям про новину