Оптична компанія показала, що відбувається з працівниками кінотеатрів, які не перевірили зір
03 Вер 2024, 16:35

Оптична компанія показала, що відбувається з працівниками кінотеатрів, які не перевірили зір

За 20 з гаком років кампанія мережі з продажу оптики Specsavers «Should’ve seen» мала багато ітерацій — від неправильно розміщених білбордів до покинутого фургона Specsavers, що застряг на стовпчику.

Тепер бренд розширив кампанію на екрани кінотеатрів, уявивши всі неприємності, які могли б статися, якби співробітники кінотеатрів Cineworld не перевірили зір у Specsavers.

Це і знамените повідомлення «вимкніть телефони», яке помилково було прочитане закадровим голосом як «увімкніть», і прибиральниця, яка пилососить перед екраном, бо не бачить, що почалися трейлери фільмів, і декоратор, який зафарбовує великий екран чорним кольором, думаючи, що це стіна.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Нам сподобалася ідея першої у своєму роді партнерської можливості запросити Specsavers до кінотеатру, а що може бути кращим початком фільму, ніж гарно посміятись над важливими моментами, — каже директорка з маркетингу Specsavers Вікторія Кларк. — Ця активація є частиною нашої поточної кампанії «Should’ve Gone to Specsavers», яка проходить разом із широким набором креативних медіа, включаючи телебачення, радіо, зовнішню рекламу, пресу та диджитал».

Розкажіть друзям про новину