За 20 з гаком років кампанія мережі з продажу оптики Specsavers «Should’ve seen» мала багато ітерацій — від неправильно розміщених білбордів до покинутого фургона Specsavers, що застряг на стовпчику.
Тепер бренд розширив кампанію на екрани кінотеатрів, уявивши всі неприємності, які могли б статися, якби співробітники кінотеатрів Cineworld не перевірили зір у Specsavers.
Це і знамените повідомлення «вимкніть телефони», яке помилково було прочитане закадровим голосом як «увімкніть», і прибиральниця, яка пилососить перед екраном, бо не бачить, що почалися трейлери фільмів, і декоратор, який зафарбовує великий екран чорним кольором, думаючи, що це стіна.
«Нам сподобалася ідея першої у своєму роді партнерської можливості запросити Specsavers до кінотеатру, а що може бути кращим початком фільму, ніж гарно посміятись над важливими моментами, — каже директорка з маркетингу Specsavers Вікторія Кларк. — Ця активація є частиною нашої поточної кампанії «Should’ve Gone to Specsavers», яка проходить разом із широким набором креативних медіа, включаючи телебачення, радіо, зовнішню рекламу, пресу та диджитал».