Rihanna перетворилась на золоту богиню у рекламі парфумів Dior
02 Вер 2024, 12:07

Rihanna перетворилась на золоту богиню у рекламі парфумів Dior

Правління Rihanna як королеви Dior J’adore офіційно розпочалося.

У червні було оголошено, що Rihanna змінить Шарліз Терон на посаді обличчя культових парфумів — і де, як не у Версальському палаці, провести її коронацію?

1 вересня Dior представив перший рекламний ролик за участю нової амбасадорки, знятий режисером Стівеном Кляйном під трек Rihanna «Love on the Brain». Реклама розповідає історію «метаморфози та коронації, ф’южн-зустрічі між поп-ідолом та легендарними парфумами».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У ролику Rihanna перетворюється на людське втілення золотого флакону парфумів J’adore, скидаючи своє розкішне чорне пальто, рукавички та сумочку Lady Dior заради королівської сукні-корсета з блискітками та намиста-чокера з перлів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео