Doritos відповів на заклик австралійського авокадо зробити кукурудзяні чипси міцнішими
02 Сер 2024, 13:27

Doritos відповів на заклик австралійського авокадо зробити кукурудзяні чипси міцнішими

Виробник снеків Doritos відповів на рекламу Australian Avocados в The Daily Telegraph, розмістивши повідомлення на всю сторінку в тому ж виданні з зухвалим слоганом «Hey Avo. Dip This».

Оригінальна реклама від Australian Avocados вимагала від виробників кукурудзяних чипсів зробити снеки міцнішими, щоб вони не ламались, коли на них кладуть гуакамоле.

Рішення Doritos ґрунтується на новій лінійці чипсів XXL, які ідеальні для того, щоб покласти на них більше гуакамоле, ніж будь-коли раніше, а новий смак «Tangy Salsa» є ідеальним доповненням до них.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кет Міллер, старша бренд-менеджерка Doritos ANZ, сказала: «Ми почули благання австралійських авокадо до виробників кукурудзяних чипсів зробити їх міцнішими. Можливо, вони не знали про це… Нещодавно Doritos випустив нову лінійку чипсів XXL з більш хрусткими та сміливими смаками».

Розкажіть друзям про новину