Структурна цілісність кукурудзяних чіпсів підвела австралійців. Занадто довго їм доводилося стикатися зі звичайною проблемою — знаходити шматочки чипсів у тарілках з гуакамоле.
31 липня, у Національний день авокадо, в рекламі на всю сторінку в газеті The Daily Telegraph, створеній агенції Thinkerbell, виробник авокадо Australian Avocados закликав виробників кукурудзяних чипсів зробити їх міцнішими, щоб подолати прірву між гуакамоле та ротом.
Вікторія Зуркас, старша бренд-менеджерка Australian Avocados, сказала: «Ми закликаємо виробників кукурудзяних чіпсів допомогти нам створити міцніші кукурудзяні чипси, гідні гуакамоле, виготовленого зі смачного і вершкового австралійського авокадо. Настав час їм зробити свій внесок. Авокадо тепер на їхньому полі».
З нагоди Національного дня авокадо компанія Australian Avocados у партнерстві з рестораном Taco King та власником закладу Rico’s Tacos Тобі Вілсоном створила перше у світі гуакамоле, безпечний для кукурудзяних чипсів.
Австралійцям пропонують приготувати гуакамоле вдома і перевірити, скільки вони зможуть його покласти на свої чипси.
Сеш Мудлі, креативний директор Thinkerbell, сказав: «Гуакамоле та кукурудзяні чипси створюють смакову сенсацію, але занадто часто вони ламаються під вагою гуакамоле, і це дратує. Ми прагнемо вирішити цю національну проблему і сподіваємося, що виробники чипсів почують наше прохання».