Не минуло й одного вікенду Олімпіади, як один з головних спонсорів вже отримав негативну реакцію на свою рекламу.
Компанія Google, яка представлена на цьогорічних Іграх, запустила національну телевізійну рекламу своєї платформи штучного інтелекту Gemini під назвою «Dear Sydney», у якій батько використовує інструмент, щоб допомогти своїй доньці написати листа олімпійцю, якого вона обожнює. Але в той час як технологічна компанія сподівалася, що ця реклама надихне любителів спорту, пересічні глядачі та керівники рекламних агентств відкинули її як таку, що не має тону.
«Все, що стосується передумов цієї реклами, змушує мою кров закипати», — написав у своєму блозі експертка з бренд-маркетингу Шеллі Палмер.
The Google commercial where the dad has his daughter use AI to construct a note to her favorite athlete rather than encourage her to write what she actually wants to tell her hero takes a little chunk out of my soul every time I see it.
— Will Leitch (@williamfleitch) July 28, 2024
Представники рекламної індустрії навіть порівняли цей ролик з дуже суперечливою рекламою Apple «Crush», яку розкритикували в травні цього року.
Негативна реакція на «Dear Sydney» пов’язана з використанням ШІ. Адже, замість того, щоб заохотити доньку самій написати листа кумиру або допомогти собі, він доручає Gemini написати його за неї.
Деякі користувачі соціальних мереж нарікали на те, що ця реклама, схоже, підтверджує широко розповсюджені побоювання, що ШІ замінить змістовну роботу, а не просто незручні завдання. Інші — обурювалися, що Google, схоже, викрадає важливий момент дитинства. Треті — зауважили, що Google відключив можливість коментувати рекламу на YouTube. (Інша реклама Gemini, яка транслювалася на телебаченні, все ще дозволяє коментувати її на YouTube.)
The Apple iPad commercial and the Google Gemini AI commercial are different versions of the same thing.
— Michael J. Miraflor (@michaelmiraflor) July 29, 2024
They both give the same feeling that something is very off, a sort of tone-deafness to the valid concerns and fears of the majority.
Both spots developed in-house. pic.twitter.com/G2JaNgLUqT
«Ми вважаємо, що штучний інтелект може бути чудовим інструментом для розвитку людської креативності, але ніколи не замінить її, — заявив представник Google. — Нашою метою було створити автентичну історію, що прославляє команду США. Вона розповідає про реальну ентузіастку та її батька і має на меті показати, як застосунок Gemini може стати відправною точкою, стартером для роздумів або раннім начерком для тих, хто шукає ідеї для своїх творів».
Google не відповів на питання про відключення коментарів на YouTube.