Реклама Google, присвячена Олімпійським іграм, викликала хейт у соцмережах
31 Лип 2024, 17:20

Реклама Google, присвячена Олімпійським іграм, викликала хейт у соцмережах

Не минуло й одного вікенду Олімпіади, як один з головних спонсорів вже отримав негативну реакцію на свою рекламу.

Компанія Google, яка представлена на цьогорічних Іграх, запустила національну телевізійну рекламу своєї платформи штучного інтелекту Gemini під назвою «Dear Sydney», у якій батько використовує інструмент, щоб допомогти своїй доньці написати листа олімпійцю, якого вона обожнює. Але в той час як технологічна компанія сподівалася, що ця реклама надихне любителів спорту, пересічні глядачі та керівники рекламних агентств відкинули її як таку, що не має тону.

«Все, що стосується передумов цієї реклами, змушує мою кров закипати», — написав у своєму блозі експертка з бренд-маркетингу Шеллі Палмер.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Представники рекламної індустрії навіть порівняли цей ролик з дуже суперечливою рекламою Apple «Crush», яку розкритикували в травні цього року.

Негативна реакція на «Dear Sydney» пов’язана з використанням ШІ. Адже, замість того, щоб заохотити доньку самій написати листа кумиру або допомогти собі, він доручає Gemini написати його за неї.

Деякі користувачі соціальних мереж нарікали на те, що ця реклама, схоже, підтверджує широко розповсюджені побоювання, що ШІ замінить змістовну роботу, а не просто незручні завдання. Інші — обурювалися, що Google, схоже, викрадає важливий момент дитинства. Треті — зауважили, що Google відключив можливість коментувати рекламу на YouTube. (Інша реклама Gemini, яка транслювалася на телебаченні, все ще дозволяє коментувати її на YouTube.)

«Ми вважаємо, що штучний інтелект може бути чудовим інструментом для розвитку людської креативності, але ніколи не замінить її, — заявив представник Google. — Нашою метою було створити автентичну історію, що прославляє команду США. Вона розповідає про реальну ентузіастку та її батька і має на меті показати, як застосунок Gemini може стати відправною точкою, стартером для роздумів або раннім начерком для тих, хто шукає ідеї для своїх творів».

Google не відповів на питання про відключення коментарів на YouTube.

Розкажіть друзям про новину