Останню кампанію KFC переробили з важливою метою
17 Лип 2024, 10:35

Останню кампанію KFC переробили з важливою метою

Виробник рослинного замінника смаженої курки VFC викриває лицемірство останньої кампанії KFC «Believe in Chicken», переробивши рекламу на серію сюжетів, які висвітлюють жорстокість інтенсивного вирощування курей.

У стилі партизанського маркетингу бренд показав реальність, яка стоїть за поводженням з курями, що вирощуються на фермах масово.

На одному постері можна побачити слова «Повірте в курей», накладені на висячі тушки, тоді як інша робота зі словом «Повірте», написаним жирним червоним шрифтом, відредагована графіті з написом «Брехня».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Остання маркетингова кампанія KFC грає на ідеї, що сучасне життя стало фальшивим і ненадійним, пропонуючи перепочинок в єдиній речі, в яку ми всі можемо вірити, — «курці», що є величезним лицемірством», — сказав представник VFC.

«Ми викриваємо лицемірство KFC і просимо людей замість цього «повірити в курей» і показати цим прекрасним, розумним істотам турботу і співчуття, на які вони заслуговують, обираючи веганські альтернативи», — додав бренд.

Розкажіть друзям про новину