Конкурс «Міс ШІ», започаткований World AI Creator Awards (WAICAs), у якому ШІ-аватари змагаються за віртуальний аналог корони «Міс світу», оголосив переможницю.
Кенза Лейлі, віртуальна марокканська інфлюенсерка у хіджабі, здобула перемогу, обійшовши понад 1 500 інших конкурсанток з усього світу, зокрема зі США, Африки, Південної Америки, Європи, Індії, Японії та Південної Кореї.
Контент Лейлі, яка є частиною першої у світі ШІ-сім’ї, часто зосереджений на марокканському суспільстві та спрямований на розширення прав і можливостей жінок у Марокко та на Близькому Сході. Крім того, її креатори наполягають на кращому регулюванні ринку інфлюенсерів. Використовуючи складне поєднання технологій, вони створюють її зображення, відео та аудіо повністю за допомогою штучного інтелекту.
Лейлі, запрограмована на глибоке розуміння тенденцій моди та соціальних мереж, вразила суддів своєю здатністю вести бесіди на теми, що стосуються стилю життя. В інтерв’ю New York Post, яке вона дала після перемоги, Лейлі, хоч і не може відчувати емоції, як людина, висловила своє задоволення перемогою, підкресливши, що ШІ може відігравати позитивну роль у суспільстві. Головний приз у розмірі 20 000 доларів США отримає креатор Лейлі, марокканський технологічний підприємець.
«Ми були однаково вражені посланням Кензи та її здатністю залучити таку значну аудиторію, пов’язану з марокканським суспільством і розширенням прав і можливостей жінок на Близькому Сході. Вона ілюструє здатність креаторів ШІ доносити потужні повідомлення до світу», — сказала Айтана Лопес, суддя і фахівець з ШІ, яка входила до складу журі разом з експертами.