Люди стежили за побаченнями своїх друзів у гумористичних роликах Tinder
22 Тра 2024, 12:11

Люди стежили за побаченнями своїх друзів у гумористичних роликах Tinder

Минулого місяця Tinder презентував у своєму застосунку нову функцію під назвою «Share My Date», яка довзоляє користувачам ділитись планами на побачення зі своїми друзями.

На честь цього агентство Mischief створило для дейтинг-застосунку нову рекламну кампанію. Ролики «Ramen» та «Putt-Putt» показали, як подруги головних героїнь, ховаючись у куртці та у статуї жаби, непомітно слідкують за перебігом побачень та надають підтримку, яка така необхідна в такі хвилюючі моменти.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину