22 Тра 2024, 12:11

Люди стежили за побаченнями своїх друзів у гумористичних роликах Tinder

Минулого місяця Tinder презентував у своєму застосунку нову функцію під назвою «Share My Date», яка довзоляє користувачам ділитись планами на побачення зі своїми друзями.

На честь цього агентство Mischief створило для дейтинг-застосунку нову рекламну кампанію. Ролики «Ramen» та «Putt-Putt» показали, як подруги головних героїнь, ховаючись у куртці та у статуї жаби, непомітно слідкують за перебігом побачень та надають підтримку, яка така необхідна в такі хвилюючі моменти.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину

Нове відео