Аудиторія косметичного бренду e.l.f. може бути дорослою, але агентство OBERLAND знає, що жарти про член все одно привернуть її увагу. А б’юті-бренд має меседж, який має привернути увагу. У радах директорів публічних компаній у США більше чоловіків на ім’я Дік, ніж жінок або представників різних груп.
Чоловіків на ім’я Дік вдвічі більше, ніж іспаномовних жінок. Чоловіків на ім’я Дік у дев’ятнадцять разів більше, ніж жінок близькосхідного походження. Кількість темношкірих жінок та жінок з Азії ледь перевищує кількість чоловіків на ім’я Дік. І лише 3 корінні американки працюють у цих радах директорів.
«Ми прагнемо змінити цю ситуацію, адже ради директорів з більшим гендерним розмаїттям на 27% частіше перевершують ради з меншим гендерним розмаїттям. А ради директорів з більшою кількістю кольорових людей на 13% частіше перевершують ради з меншим розмаїттям», — заявили в компанії.
Білборди кампанії e.l.f. «So Many Dicks» розміщуватимуться до 10 червня у Фінансовому районі Нью-Йорка, який густо заселений компаніями, що мають у своїх правліннях більше чоловіків, ніж жінок.
Кампанія ґрунтується на дослідженні e.l.f. про расовий та гендерний склад корпоративних рад у США, що охоплює 36 957 діючих членів рад та 4 429 публічних компаній, акції яких оцінюються на Нью-Йоркській фондовій біржі та Nasdaq. Серед них 566 чоловіків на ім’я Річард, Рік або Дік. Латиноамериканських жінок було 283, що лише вдвічі менше, ніж Діків. Темношкірих жінок було 806, а азіаток — 774.
Ця реклама є частиною ініціативи e.l.f. «Change the Board Game», яка має на меті допомогти подвоїти кількість жінок та представників різних національностей у складі корпоративних рад до 2027 року.
Ініціатива розпочалася з відеоролика, у якому легенда тенісу Біллі Джин Кінг розповіла про недостатню представленість жінок в радах директорів.