Щоб заявити про свої почуття, дехто обирає квіти, маленьку листівку або навіть ювелірні прикраси. Що стосується бренду соусів Heinz, то, схоже, він більше схиляється до останнього варіанту, якщо судити з його останньої нестандартної рекламної кампанії.
Heinz España представив незвичайний ювелірний виріб під назвою «La Joya Oculta», який цілком може сподобатися багатьом. Це каблучка із червоним каменем, який насправді приховує у собі дозатор кетчупу.
Пристрій, створений промисловими інженерами, призначений для багаторазового використання, використовуючи біорозкладні капсули з кетчупом, якими можна заправляти каблучку.
Цією божевільною ініціативою, створеною спільно з агентством Dentsu Creative Iberia, Heinz España прагне запропонувати всім бажаючим можливість висловити свою любов до легендарного соусу, а також приправити свої страви на власний розсуд.
Ця коштовність ідеально вписується в нещодавню маркетингову кампанію бренду, спрямовану проти власників ресторанів, які заборонили його кетчуп. Так, Heinz перетворив білборд на дозатор кетчупу поблизу ресторанів, які вирішили припинити подавати його своїм клієнтам.