Компанія з доставки піци Domino’s запустила інтегровану кампанію, яка представила нове ланч-меню вартістю 4 фунти.
Нове меню включає дві пропозиції, розроблені спеціально для обідньої перерви, серед яких «Hot & Cheesy Wrap» та «Cheeky Little Pizza».
Центральним елементом кампанії є концепція «дай чотири», розроблена для представлення нових варіантів обіду. Це підкреслило доступність та привабливість нових пропозицій Domino’s, створених спеціально для того, щоб принести задоволення під час ланчу.
Агентство VCCP London працювало над створенням двох телевізійних роликів «High 4-Wraps» та «High 4-Pizza».
У «High 4-Wraps» герої радісно демонстрували позиції з ланч-меню і показували жест «дай чотири» різним людям — від водія таксі до перехожих на катері.
Ролик «High 4-Pizza» показав працівницю, яка принесла піцу до офісу, а її колеги, від ІТ-відділу до боса, обмінювались вітаннями «дай чотири».
Гаррі Дромі, директор з маркетингу Domino’s, сказав: «Ми прагнемо вкрасти обід у наших конкурентів. У нас є значний простір для зростання протягом дня, а обіднє меню вартістю 4 фунти дає споживачам те, про що вони просили — свіжоприготований, гарячий обід за конкурентною ціною».
Девід Мастерман, заступник виконавчого креативного директора VCCP в Лондоні, додав: «Domino’s за чотири фунти — хіба це не мрія? Нам потрібно було відзначити цю божевільну вартість обіду у спосіб, гідний бренду».
Кампанія триватиме по всій Великобританії до 5 травня на ТБ, BVOD, VOD, соціальних мережах, радіо, зовнішніх та диджитал носіях, медіаплануванням та закупівлями займалась агенція Havas Media UK, а піаром — One Green Bean.
Раніше McDonald’s також вигадав власний жест — рух бровами для запрошення взяти щось із закладу.