Оргкомітет Конкурсу Відповідальна країна 2.0 презентує склад експертного журі, яке оцінюватиме роботи номінантів.
У журналістиці і PR з 1998 р., у 2003 р. разом із Тетяною Лагодою заснувала одне з провідних українських піар-агентств PR-Service. «Людина-бренд» згідно з рейтингом MMR 2009 р. Віце-президент Української PR-Ліги і член правління АПКБУ. Голова Оргкомітету Міжнародного форуму PRNext (PR-фестиваль) і рейтингу «Репутаційні АКТИВісти».
Має досвід керування ринками 10 країн від lightweight launch до major markets. У 2020-2021 роках маркетинг-команда Bolt отримала золоті нагороди Effie Awards Europe у категоріях «IT» та «Телеком». Має колекцію видань «Гаррі Поттера», що налічує більше 50-ти книжок різними мовами.
Увійшла в топ-3 найкращих PRD України за версією MMR. Переможниця 2018, 2019 та 2020 років у міжнародному рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти».
Більше 20 років у сфері управління маркетингом. Має різнобічний досвід у зовсім різних сферах бізнесу. Обіймав посаду маркетинг-директора у великих українських компаніях, серед яких НСК «Олімпійський», ювелірний дім Zarina, Укрпошта, Фрідом Фінанс Україна, FAVBET, компанія АВК та ін. У послужному списку багато цікавих та успішних кейсів. Автор ідеї та продюсер одного з перших українських рекламних YouTube-серіалів «Вільні Гроші».
Має понад 20 років досвіду в управлінні комунікаціями великих міжнародних компаній — лідерів ринку, вищих державних органів влади та масштабних благодійних організацій. З січня 2023 р. очолює департамент комунікацій та GR у Kernel — найбільшого в Україні виробника та експортера зернових, лідера світового ринку соняшникової олії. У Kernel відповідає за комплексне системне впровадження комунікаційної стратегії, реалізацію іміджевих, репутаційних та соціальних проєктів, розвиток бренду, взаємодію з органами державної влади, виявлення й попередження репутаційних ризиків.
Професіонал у сфері PR та маркетингу, Анна має більше 20 років досвіду управління інтегрованими комунікаціями. Вона очолювала цей напрям в таких компаніях, як SUN Interbrew (InBev) Ukraine, телеканал «Україна», TNK-BP. З 2016 року до початку 2023 була директором із корпоративних комунікацій в Київстар, який входить до групи компаній VEON. Визнана найкращим PR-директором України в 2020 році, згідно з рейтингом профільного видання MMR.
9 років у креативі. Пройшов шлях від молодшого копірайтера до кофаундера власного агентства. Працював над глобальним ребрендингом Viber, запускав рекрутингову кампанію до «Гвардії Наступу», створював національні рекламні кампанії для Prom, Multiplex, MasterZoo.
Входить до топ-10 PR-директорів України за версією MMR. Сертифікований експерт Кембріджського університету у сфері сталого розвитку. Має 23-річний практичний досвід побудови особистої та корпоративної репутації. Автор низки екологічних та соціальних проектів: «Діабет — не вирок», «Екошкола», “Science Inside”.
Працював з 15 із топ-100 найдорожчих брендів в Україні. Серед клієнтів — VISA, Monobank, Приватбанк, Сільпо, L’Oréal, МХП, Corteva, ENSO тощо. Автор курсів «Маркетолог» (LABA) і «Як створити бренд в нерухомості» (ULPM).