Мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts випустила новий рекламний ролик «Popstar» під час 66-ї щорічної церемонії вручення премії «Греммі» 4 лютого.
У ролику актор та амбасадор бренду Бен Аффлек згадав реакцію на свою появу на минулорічній церемонії, де його суворий вигляд надихнув на створення мемів про «сумного Аффлека», а також розмірковував про кар’єру поп-зірки.
Він марно намагався вмовити свою дружину Дженніфер Лопес допомогти йому з музичними починаннями, перш ніж зв’язатися з кількома професіоналами індустрії.
Реклама закінчилась титром «далі буде», що викликає припущення про те, що ця кампанія завершиться ще одним виступом на Суперкубку в неділю.
Креатив був розроблений спільно з продакшн-компанією Artists Equity, заснованою Аффлеком і Меттом Деймоном.
Dunkin’ дебютував у партнерстві з Аффлеком в одному з минулорічних роликів до Суперкубку, а пізніше він знявся у рекламному ролику мережі разом з реперкою Ice Spice.