Німецький виробник крафтового пива Brlo прорекламувала свою безалкогольну пропозицію в дуже жартівливій манері на честь Сухого січня.
Скориставшись нещодавно нашумівшою рекламою Calvin Klein, у якій знялася зірка серіалу «Ведмідь» Джеремі Аллен Вайт, німецький пивовар вирішив підкорити інтернет своєю реалістичною пародією.
Розміщений на X, цей зухвалий ролик показує чоловіка, який повністю повторює рухи Джеремі Вайта, проте зрештою він повністю знімає спідню білизну і розслабляється на червоному дивані, потягуючи пиво на фоні краєвиду берлінської телевежі.
Бренд написав: «Повнотіле, соковите і без головного болю на ранок — це ідеальний вибір не тільки в сухий січень».
Нагадаємо, нещодавно диван з тієї самої нашумівшої реклами Calvin Klein із Джеремі Алленом Вайтом виставили на продаж.