Coca-Cola, Sprite та інші напої з’явились у ролику про магію і хаос сімейних свят
03 Січ 2024, 13:18

Coca-Cola, Sprite та інші напої з’явились у ролику про магію і хаос сімейних свят

The Coca-Cola Company запустила свій новий креатив під назвою «New Guy», що оспівав магію і хаос людських переживань, які роблять зустрічі з друзями випадковими для кожної людини.

Новий креатив від агентства Majority та продакшн-компанії SMUGGLER вперше за 137-річну історію компанії об’єднав продукти сімейства Coke в одну цілісну історію.

Ролик показав чоловіка, який прийшов знайомитись з родиною своєї дівчини, і має на меті висвітлити стосунки між The Coca-Cola Company та людськими моментами зв’язку, емоцій, хаосу, радості та фандому, що перетинаються в день гри.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У кампанії взяли участь напої Coca-Cola, Sprite, Smart Water та сік Honest Kids.

Нагадаємо, що нещодавно Coca-Cola запустила акцію, у рамках якої влаштувала вечірки для тих, хто народився на Різдво.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео