Бренд та логотип року, найстильніша пара та інше: рік моди 2023 в рейтингу Lyst
01 Гру 2023, 15:09

Бренд та логотип року, найстильніша пара та інше: рік моди 2023 в рейтингу Lyst

Раніше онлайн-ритейлер Lyst опублікував рейтинг найпопулярніших модних брендів та речей у третьому кварталі 2023 року.

Нарешті з’явився звіт від онлайн-ритейлера Lyst «Year in Fashion», у якому визначено найкращі бренди, тренди та продукти, які зайняли полиці магазинів у 2023 році.

Miu Miu став брендом року, набравши обертів після свого зіркового показу на Тижні моди в Парижі, який відвідали модель Джіджі Хадід і співак Трой Сіван. Бренд провів захоплюючий рік, випускаючи вірусну продукцію, яку так полюбляють дівчата зі світу моди. Miu Miu створював вірусні колаборації протягом року, посилюючи свою присутність на основних модних ринках. Від випуску моделей кросівок New Balance 574 до партнерства з брендом взуття Church’s — онлайн-пошуки Miu Miu збільшилися на 39% у 4-му кварталі, а його кашеміровий кардиган отримав значний 12%-вий стрибок після появи на подіумі в преппі-стилістиці.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Анаграмна емблема LOEWE стала логотипом року, з’явившись на піксельному одязі, вишитому денімі та майках зі штапельного матеріалу. Останні стали найпопулярнішим продуктом у другому кварталі, отримавши 132% зростання пошукового запиту, що збігається з гучним вибухом LOEWE.

Після минулорічного панування мікро-міні спідниці, у 2023 році спідниці продовжували вкорочуватися, поступаючись місцем коротким шортам, пошукові запити на які зросли на 133% порівняно з минулим роком. Тренд «нижня білизна як верхній одяг», який вже підтримали Белла Хадід, Rihanna, Хейлі Бібер, Дженні Кім з Blackpink і Кайлі Дженнер, був помічений на подіумах весна-літо 2024 у Tom Ford, Khaite, Chloé, Stella McCartney, Gcds і Coach, а після того, як Емма Коррін, зірка серіалу «Корона», пройшлася по подіуму FW23 Miu Miu в трусах із золотими паєтками, пошукові запити на цей бренд зросли на 257% за 24 години.

Якщо 2022 рік був роком «голої» сукні, то 2023 став роком «голого» взуття. Тенденція на прозоре взуття, як у Loewe, The Row, Khaite, Bottega Veneta, Nensi Dojaka, Chanel і Stella McCartney, пройшла шлях від модного аксесуару на подіумі до фаворита вуличного стилю, завдяки сітчастим балеткам Alaïa за $850. Взуття, яке носили акторка Дженніфер Лоуренс і модель Софія Річі, швидко набуло культового статусу, розійшлося по всіх магазинах протягом року і потрапило до рейтингу найпопулярніших товарів за версією The Lyst Index на 7 місце у другому кварталі, а кількість запитів на цей стиль зросла на 56% у лютому.

Кросівки Adidas Samba, які шукають кожні 1,7 хвилини в пошуковій системі Lyst, стали кросівками року. Улюблені серед знаменитостей та інфлюенсерів, класичні 73-річні кросівки носили Белла Хадід, Кая Гербер, Хейлі Бібер, A$AP Rocky та Гаррі Стайлз, а кількість пошукових запитів на Lyst зросла на 43% лише за останні 4 місяці.

Сумка через плече від Uniqlo стала сумкою року. Роздрібна ціна менше 20 доларів — це найдешевший продукт, який коли-небудь потрапляв до переліку «Year in Fashion», і найпродаваніша сумка Uniqlo за всю історію.

Дженні Кім з гурту Blackpink стала найвпливовішою модницею 2023 року, постійно впливаючи на модні пошуки своїми образами. Цього року амбасадорка Chanel не лише дебютувала в серіалі «Ідол» на каналі HBO, який привів її на Каннський кінофестиваль, а й вперше з’явилася на Met Gala у вінтажній сукні Chanel з колекції прет-а-порте сезону осінь-зима 1990 року. У травні вона представила капсульну колекцію для Calvin Klein, для якої переосмислила культовий логотип своїм почерком; пошукові запити бренду зросли на 22% в пошуковій системі Lyst у наступні дні. Її кросівки Cecilie Bahnsen x Asics Mary-Jane, які вона вдягла в Нью-Йорку в серпні, спричинили 27%-вий сплеск переглядів сторінок бренду Scandi протягом 24 годин.

2023 рік став роком зіткнення моди та музики. Тур співачки Beyonce «Renaissance» став модним видовищем, не схожим на жодне інше. Протягом 56 виступів зірка працювала як з відомими домами моди, так і з меншими лейблами, від Alexander McQueen, Prada до українських брендів Ruslan Baginskiy та Frolov. Після того, як вона одягла боді Loewe, пошукові запити на цей бренд злетіли на 140% на Lyst. Її розшитий стразами образ Miu Miu, призвів до того, що попит на прикрашені стразами вироби злетів на 81%.

Кайлі Дженнер була визнана модницею першого ряду. 2023 рік став роком, коли Кайлі Дженнер перетворила перший ряд на свій власний подіум, розпочавши і завершивши свою серію вартих уваги образів появами на показах Schiaparelli’s Haute Couture та показах мод весна-літо 2024. У січні її сукня з лев’ячою головою стала вірусною в соціальних мережах і зібрала понад 64 мільярди переглядів у TikTok; а у вересні пошукові запити на сукні з глибоким декольте зросли на 57% після того, як вона відвідала показ у вишитій кришталем сукні.

А Rihanna та A$AP Rocky були одягнені так, щоб вразити на балу Met Gala та «Золотому глобусі», закріпивши за собою звання найстильнішої пари, за якою не можна не стежити.

У тому, що швидко стало більше схожим на короткий телесеріал, ніж на реальний судовий процес, акторка Гвінет Пелтроу мимоволі стала обличчям нового мікротренда, courtcore. Протягом двох тижнів у березні, коли присяжні мали вирішити, хто винен у нещасному випадку на лижах у 2016 році, гардероб засновниці бренду Goop став вірусним у соціальних мережах завдяки тому, що він досконало дотримувався межі між вигадливими костюмованими образами та клішованим стриманим вбранням для судової зали. Вільний від гучних логотипів, занадто легко впізнаваних брендів і кричущих кольорів, гардероб Пелтроу був добре продуманою демонстрацією прихованого багатства з такими брендами, як The Row, Celine і Loro Piana, пошукові запити за якими в березні зросли на 17%, 26% і 25%, відповідно, на Lyst.

Вірусне відео Maison Margiela «Tabi Swipper» у TikTok стало найбільш вражаючим диджитал феноменом 2023 року, за яким спостерігали понад 178 мільйонів глядачів. Ця подія подарувала цьому взуттю популярність, а пошукові запити зросли на 342% наприкінці року. Нарешті, Lyst оголосив лондонську дизайнерку Ділару Фіндікоглу «Брендом, за яким варто стежити у 2023 році».

Розкажіть друзям про новину