Онлайн-ритейлер Lyst опублікував новий рейтинг найпопулярніших модних брендів та речей у третьому кварталі 2023 року.
Цього року найпопулярнішим брендом став Miu Miu, на другому місці опинився бренд Loewe, а Prada замикає трійку фаворитів.
Jacquemus піднявся на шість позицій з минулого року і опинився на 9 місці, що є найвищим показником з моменту заснування рейтингу. Завдяки унікальному сторітелінгу бренду та вірусним VR-маркетинговим кампаніям, серед яких гігантська надувна версія сумки Le Bambino, що плаває в морі, Jacquemus використовує можливості соціальних мереж, щоб стимулювати залученість та попит на свою продукцію. Пошукові запити за цим брендом зросли на 17% у цьому кварталі.
Burberry також серед тих, хто найшвидше піднімається у списку найпопулярніших брендів, піднявшись на чотири позиції до 10-го місця. Через рік після призначення Деніела Лі на посаду креативного директора Burberry бренд набрав позитивну динаміку, випустивши першу колекцію Лі в магазинах і локальні активації бренду під час Тижня моди в Лондоні.
Бренд Ferragamo вперше увійшов до рейтингу найпопулярніших брендів завдяки новому дизайнеру Максиміліану Девісу та підтримці знаменитостей моделі Джіджі Хадід і співачки Соланж Ноулз, що спричинили резонанс.
Культове взуття Maison Margiela — найпопулярніший продукт у світі цього кварталу. Ролик @Nextlevellexuss, у якої вкрав туфлі Tabi її хлопець з Tinder, привернув увагу понад 178 мільйонів користувачів TikTok. У вересні пошукові запити на Tabi зросли на 342%.
Другий найпопулярніший продукт цього кварталу, швидко досяг статусу «It». Пошукові запити на кардигани Miu Miu зросли на 44%.
Цього літа партнерство між модою та спортом набуло небувалої популярності. У липні LVMH оголосив, що стане спонсором Олімпійських ігор 2024 року в Парижі. Колаборація FW23 Martine Rose x Nike вийшла якраз напередодні жіночого Чемпіонату світу з футболу, продовживши партнерство Rose та Nike. 70%-вий сплеск пошуку нових ітерацій вже популярних кросівок Shox MR4 Mule зробив гібрид кросівок четвертим найпопулярнішим продуктом цього кварталу.
Дані The Lyst Index показують, що ефект Тейлор Свіфт є реальним. Поява співачки на футбольному матчі «Канзас-Сіті Чифс» збільшила продажі футболок Тревіса Келса майже на 400%, а пошукові запити на кросівки New Balance 550, які вона вдягла, злетіли на 44%. За кілька днів після гри кросівки були розпродані в Інтернеті, а згодом з’явилися на сайтах перепродажу за ціною, що втричі перевищує їхню початкову вартість у 110 доларів.