Кросівки Тейлор Свіфт та Miu Miu: рейтинг найпопулярніших модних брендів та речей 2023
11 Жов 2023, 18:23

Кросівки Тейлор Свіфт та Miu Miu: рейтинг найпопулярніших модних брендів та речей 2023

Онлайн-ритейлер Lyst опублікував новий рейтинг найпопулярніших модних брендів та речей у третьому кварталі 2023 року.

Цього року найпопулярнішим брендом став Miu Miu, на другому місці опинився бренд Loewe, а Prada замикає трійку фаворитів.

Jacquemus піднявся на шість позицій з минулого року і опинився на 9 місці, що є найвищим показником з моменту заснування рейтингу. Завдяки унікальному сторітелінгу бренду та вірусним VR-маркетинговим кампаніям, серед яких гігантська надувна версія сумки Le Bambino, що плаває в морі, Jacquemus використовує можливості соціальних мереж, щоб стимулювати залученість та попит на свою продукцію. Пошукові запити за цим брендом зросли на 17% у цьому кварталі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Burberry також серед тих, хто найшвидше піднімається у списку найпопулярніших брендів, піднявшись на чотири позиції до 10-го місця. Через рік після призначення Деніела Лі на посаду креативного директора Burberry бренд набрав позитивну динаміку, випустивши першу колекцію Лі в магазинах і локальні активації бренду під час Тижня моди в Лондоні.

Бренд Ferragamo вперше увійшов до рейтингу найпопулярніших брендів завдяки новому дизайнеру Максиміліану Девісу та підтримці знаменитостей моделі Джіджі Хадід і співачки Соланж Ноулз, що спричинили резонанс.

Культове взуття Maison Margiela — найпопулярніший продукт у світі цього кварталу. Ролик @Nextlevellexuss, у якої вкрав туфлі Tabi її хлопець з Tinder, привернув увагу понад 178 мільйонів користувачів TikTok. У вересні пошукові запити на Tabi зросли на 342%.

Другий найпопулярніший продукт цього кварталу, швидко досяг статусу «It». Пошукові запити на кардигани Miu Miu зросли на 44%.

Цього літа партнерство між модою та спортом набуло небувалої популярності. У липні LVMH оголосив, що стане спонсором Олімпійських ігор 2024 року в Парижі. Колаборація FW23 Martine Rose x Nike вийшла якраз напередодні жіночого Чемпіонату світу з футболу, продовживши партнерство Rose та Nike. 70%-вий сплеск пошуку нових ітерацій вже популярних кросівок Shox MR4 Mule зробив гібрид кросівок четвертим найпопулярнішим продуктом цього кварталу.

Дані The Lyst Index показують, що ефект Тейлор Свіфт є реальним. Поява співачки на футбольному матчі «Канзас-Сіті Чифс» збільшила продажі футболок Тревіса Келса майже на 400%, а пошукові запити на кросівки New Balance 550, які вона вдягла, злетіли на 44%. За кілька днів після гри кросівки були розпродані в Інтернеті, а згодом з’явилися на сайтах перепродажу за ціною, що втричі перевищує їхню початкову вартість у 110 доларів.

Розкажіть друзям про новину