Coca-Cola представила генератор святкових листівок на основі штучного інтелекту.
У кілька кліків люди можуть експериментувати зі святковим контентом, створеним на основі комбінованих можливостей GPT-4 та Dall-E 2: від вибору зображень до персоналізації святкових привітань за допомогою генерації тексту на основі ШІ, яким можна ділитися через соціальні платформи і WhatsApp.
«Ми майже демократизуємо цей інструмент, щоб люди могли спілкуватися більш персоналізовано, — сказав Пратік Тхакар, глобальний керівник відділу генеративного ШІ в Coca-Cola. — Оскільки спосіб, у який [ви] створюєте повідомлення, є унікальним, те, що ви створюєте, ніколи не буде створено знову».
Інструмент ШІ, доступний до 26 грудня, надає доступ до деяких з найбільш знакових активів гіганта, включаючи зображення Санта-Клауса, створені в 1931 році Геддоном Сандбломом, а також сім’ї білих ведмедів, що вперше було представлене в 1993 році.
Раніше цього року Coke уклала угоду з виробником ChatGPT OpenAI та консалтинговою компанією Bain & Company. У березні відбулася перша кампанія Coca-Cola «Create Real Magic», яка дозволила креаторам створювати диджитал мистецтво, призначене для білбордів у Нью-Йорку та Лондоні. За 11 днів кампанії було створено майже 120 000 зображень.
Хоча деякі маркетологи стикалися з мовним розривом при використанні попередніх версій інструментів ШІ, таких як GPT-3, остання кампанія Coca-Cola використала переваги нових версій ChatGPT і Dall-E, що дозволить людям створювати привітання регіональними мовами для кампанії, яка охоплює Європу, Японію, Індію та Латинську Америку.