Напередодні Різдва все більше брендів вдається до AR-ініціатив. Наприклад, нещодавно Lego запустив конкурс із метання сніжок у доповненій реальності під назвою «Snow Throw».
Тепер протягом усього святкового сезону відвідувачі флагманського магазину Macy’s на Геральд Сквер у Нью-Йорку матимуть можливість віртуально перетворитися на принцес Disney за допомогою дзеркала доповненої реальності.
AR-дзеркало є частиною запуску в Macy’s колекції продуктів «Disney Princess», що включає костюми, ляльок та багато іншого.
Дзеркало дозволить віртуально приміряти сукні принцес Disney, при цьому на екрані також з’являтимуться різноманітні анімації та рухомі ефекти.
«Ми раді розширенню наших відносин з Disney, адже разом ми втілюємо в життя враження від принцес Disney в магазинах та онлайн за допомогою ексклюзивних товарів Disney, якраз напередодні свят, — сказала Ната Двір, директорка з мерчандайзингу Macy’s. — Наші бренди є синонімом особливих вражень, і ми не можемо дочекатися, щоб зачарувати нове покоління шанувальників дивом Disney в Macy’s».
Дзеркало буде доступне до кінця січня.
«Disney та Macy’s мають спільну мету — запропонувати споживачам чарівні моменти та високоякісний продукт, — сказав Майк Стагг, старший віце-президент Disney зі споживчих товарів у Північній та Південній Америці. — Диво Disney Princess в Macy’s Herald Square надихне гостей зануритися у справді незабутній досвід шопінгу».