Пасажири поїзда сплутали машиністів з водіями Uber у гумористичних роликах
08 Лис 2023, 10:48

Пасажири поїзда сплутали машиністів з водіями Uber у гумористичних роликах

Два нових ролики від Uber з’явилися у відповідь на те, що більшість британців не знають, що в додатку Uber можна бронювати поїздки у поїздах.

«Trains, now on Uber» — це робота креативного агентства Mother, і кампанія спирається на унікальні моделі поведінки користувачів застосунку. Гумористичні ролики зобразили пасажирів потяга, які забронювали поїздку в Uber та поводились точно так, як пасажири автомобілів: помах рукою водієві, підтвердження того, що вони сідають у потяг, або попередження іншого пасажира, що цей потяг їхній.

Продовжуючи комедійний погляд на подорожі, Uber показав, як користувачі взаємодіють з машиністами потягів так, ніби вони є водіями Uber, перевіряючи назву бронювання, просячи висадити їх біля станції.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Паралельно з телевізійною рекламою Uber також націлив аудиторію на ключові моменти їхніх подорожей за допомогою зовнішньої реклами та реклами на станціях.

Минулого місяця застосунок випустив рекламу, у якій Роберт Де Ніро та зірка «Сексуальної освіти» Ейса Баттерфілд cтали кращими друзями завдяки Uber One.

Розкажіть друзям про новину