Два нових ролики від Uber з’явилися у відповідь на те, що більшість британців не знають, що в додатку Uber можна бронювати поїздки у поїздах.
«Trains, now on Uber» — це робота креативного агентства Mother, і кампанія спирається на унікальні моделі поведінки користувачів застосунку. Гумористичні ролики зобразили пасажирів потяга, які забронювали поїздку в Uber та поводились точно так, як пасажири автомобілів: помах рукою водієві, підтвердження того, що вони сідають у потяг, або попередження іншого пасажира, що цей потяг їхній.
Продовжуючи комедійний погляд на подорожі, Uber показав, як користувачі взаємодіють з машиністами потягів так, ніби вони є водіями Uber, перевіряючи назву бронювання, просячи висадити їх біля станції.
Паралельно з телевізійною рекламою Uber також націлив аудиторію на ключові моменти їхніх подорожей за допомогою зовнішньої реклами та реклами на станціях.
Минулого місяця застосунок випустив рекламу, у якій Роберт Де Ніро та зірка «Сексуальної освіти» Ейса Баттерфілд cтали кращими друзями завдяки Uber One.