Оргкомітет Конкурсу PR-кейсів презентує склад експертного журі, яке оцінюватиме роботи номінантів.
Антон має досвід в інтегрованих комунікаціях, управлінні репутацією, запуску брендів та продуктів, а також роботі у кризових обставинах. В його управлінні знаходяться зовнішні комунікації, комунікації в соціальних мережах та запуски колаборацій private brand компанії INTERTOP Ukraine. Проєктні роботи були відзначені нагородами X-Ray Marketing Awards та DGTL STAR MRTH.
У журналістиці і PR з 1998 р., у 2003 р. разом із Тетяною Лагодою заснувала одне з провідних українських піар-агентств PR-Service. «Людина-бренд» згідно з рейтингом MMR 2009 р. Віце-президент Української PR-Ліги і член правління АПКБУ. Голова Оргкомітету Міжнародного форуму PRNext (PR-фестиваль) і рейтингу «Репутаційні АКТИВісти».
Олена має понад 20 років досвіду в інтегрованих комунікаціях, експертизу в стратегічному управлінні репутацією та роботі у кризових обставинах. В її управлінні знаходяться всі коммунікації Нової пошти: зовнішні, внутрішні, зв’язки з органами влади, управління корпоративною культурою. Двічі визнана «PR-директором року» на X-RAY Marketing Awards у 2015 та 2020 роках. У 2021 році її команда стала найкращою на Effie Awards Ukraine.
Наталя Ємченко більше 15 років обіймає посаду директорки зі зв’язків з громадськістю та комунікацій SCM. Отримала ступінь Executive MBA у провідній європейській бізнес-школі INSEAD (Франція). Наталя Ємченко також є членом Наглядової ради Фонду Ріната Ахметова, ГО «Серце Азовсталі» та «Мariupol.Reborn».
Фахівець у галузі комунікацій з понад 20-річним досвідом. Понад 10 років присвятила комунікаціям в індустрії мобільного зв’язку, очолюючи PR функцію в компанії lifeсell, де відповідала разом із командою за перетворення стартапу у потужного гравця ринку. Працювала у Western NIS Enterprise Fund, Horizon Capital та Sense Bank. Понад три роки тому перейшла в освітню галузь, адже вірить, що саме освітній фронт забезпечить Україні успішну відбудову та розквіт.
Має 20 років досвіду в корпоративних комунікаціях та медіа, керувала національними спонсорськими проєктами та розробляла стратегії розвитку персональних брендів. У VBET Україна відповідає за систему зовнішніх комунікацій компанії.
Більше 10 років досвіду в комунікаціях. Працював з FMCG, телеком, агро та промисловими ринками. Очолював PR-функції у ДТЕК Нафтогаз та ОККО. Наразі відповідає за корпоративні та антикризові напрямки комунікацій у ДТЕК.
Має понад 15 років досвіду в комунікаціях та PR. Понад 6 років відповідає за комунікації інвестиційного холдингу UFuture та його засновника, підприємця Василя Хмельницького. Засновниця та керівна партнерка агенції стратегічних комунікацій UAgency, що спеціалізується на комунікаційних стратегіях та практиках для українського бізнесу та персональних брендах. Менторка Ukraine Global Faculty, Академії КМЕФ, бізнес-спільноти Board та Win Win Club.
Допомагає власникам бізнесу, топ-менеджерам та членам наглядових рад компаній впоратися із впливом та наслідками репутаційних криз. Співавтор книги «Репутаційний антистрес». Відзначений престижними міжнародними нагородами Davos Communications Awards, ICCO Global Awards та PRO PR Globe Awards за бізнес-діяльність та боротьбу з російською пропагандою та дезінформацією. Входить до ради ICCO та спільноти CIPR. Представляє міжнародну мережу комунікаційних агенцій Eurocom Worldwide в Україні.
Ex-head of PR SHABO, ДТЕК Павлоградвугілля. Оксана увійшла у ТОП-25 найкращих PR-фахівців країни 2021 року за версією MMR. Має низку проєктів, що стали фіналістами премій, серед яких ООН Partnership for Sustainability Award та інші. Фіналістка премії X-RAY Marketing Awards у номінації «PR-кампанія року» у 2021 році.
Комунікаційник із досвідом роботи понад 8 років. Уже більше 5 років директор агенції AVERINA та засновник ТГ-каналу «Будні піарника». Вважає комунікації стилем свого життя, а не просто професією. Серед брендів, з якими взаємодіяв Роман: Reebok, Vodafone Україна, UKLON, Run Ukraine, ВЕНБЕСТ, ДонорUA, NAVY, Держзакупівлі.Онлайн, izibank та інші.