У новій рекламі Zoom прагне позиціонувати себе як щось більше, ніж просто платформа для відеоконференцій.
Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.
У новому відеоролику компанія-розробник програмного забезпечення Zoom святкує своє зростання від сервісу відеоконференцій до багатогранної платформи для співпраці, розширивши свою назву до Zoooooooooooom. Новину оголосив культовий футбольний коментатор Андрес Кантор, відомий своїм святковим подовженням слова «гол» у прямому ефірі.
У новій рекламі «More than Zoom» розповідається про різноманіття продуктів Zoom. У ній також згадується новий AI Companion — функція Zoom, анонсована нещодавно і описана на сайті компанії як «генеративний діджитал асистент зі штучним інтелектом». AI Companion незабаром буде доступний у всіх продуктах Zoom.
Розуміючи, що нову назву бренду буде майже неможливо вимовити нікому без такого великого об’єму легенів, як у Кантора, представниця Zoom вирішила, що компанія повинна зберегти свою попередню назву.
Відеоролик був створений агентством діджитал маркетингу Maximum Effort, власником якого є актор і підприємець Раян Рейнольдс.