Скромний і зазвичай домашній діджитал код отримав помітне оновлення в новій кампанії Coca-Cola, яка використала ШІ для створення художніх зображень, які все ще працюють при скануванні. Кампанія присвячена музичній платформі Coke Studio.
Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.
Коди були створені креативним технологом і художником Троєм Ні за допомогою технології Stable Diffusion і ControlNet, яка використовує штучний інтелект для створення більш художнього QR-коду, ніж раніше.
Кожен з п’яти ілюстративних QR-кодів посилається на музичний кліп Coke на пісню «Be Who You Are (Real Magic)», який вийшов на екрани раніше цього літа. Трек був написаний лауреатом Греммі Джоном Батістом, а в ньому взяли участь артисти NewJeans, JID, Camilo та Cat Burns. Coke замовила пісню та відео, щоб розпочати другий сезон Coke Studio, своєї глобальної музичної платформи, яка підтримує музикантів-початківців.
Це продовження нещодавніх експериментів Coke у сфері штучного інтелекту, яких було чимало. У березні компанія запустила веб-сайт, де люди можуть створювати діджитал мистецтво, використовуючи інструменти ШІ та іконки Coke. У серпні вона провела захід під назвою Real Magic Creative Academy, в якому взяли участь креатори мистецтва, пов’язаного з Coca-Cola, за допомогою DALL-E і GPT-4.
Кампанія з QR-кодами — це останнє розширення програми Coke Studio. У липні Coca-Cola запустила імерсивну кампанію на основі генеративного штучного інтелекту, яка дає відвідувачам музичних фестивалів у США можливість створювати оригінальні музичні враження.