Бренд пробіотичних йогуртів Yakult cтворив ремікс на хіт 2004 року «Dragostea Din Tei» молдовського гурту O-Zone.
Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів. Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.
Жартівливий ремікс «Myyy Yakult» вихваляє користь корисних бактерій кишківника та орієнтований на аудиторію віком 25-50 років по всій Європі.
«Ми знаємо, що традиційну рекламу здебільшого ігнорують, тому створення максимальної обізнаності та уваги є запорукою успіху, — сказав генеральний директор Brothers & Sisters Метт Чарлтон. — Хіт «Numa Numa» вже зайняв місце в серцях людей або, принаймні, в їхніх головах, тому запозичення його для того, щоб змусити дорослих замислитися про здоров’я свого кишківника, має всі шанси стати основою незабутньої рекламної кампанії».
Створена лондонським агентством Brothers & Sisters, багатоканальна кампанія охоплює ефірне телебачення, соціальні мережі, зовнішню рекламу та радіо.
Європейський менеджер з маркетингу Yakult Тео ван Уффелен додав: «Усвідомлення громадськістю важливості здоров’я кишечника постійно зростає, тому зараз дуже важливий час, щоб підвищити рівень впізнаваності Yakult серед нашої цільової аудиторії. Використання тренду соціальних мереж у такий спосіб — це новий цікавий напрямок для нас, і ми дуже схвильовані цим. Чи зможемо ми змусити країни Європи заспівати про кишкові бактерії і перенести цю тему зі світу науки в популярну культуру за допомогою «Numa Numa»? Ми дуже на це сподіваємося!».