Конкурс PR-кейсів: термін прийому заявок подовжено
04 Вер 2023, 12:59
PR

Конкурс PR-кейсів: термін прийому заявок подовжено

Оргкомітет Конкурсу PR-кейсів подовжив терміни прийому анкет до 19 жовтня 23:59. Для участі в конкурсі необхідно заповнити анкету.

Українці давно адаптувалися під наявні обставини, і базових комунікацій для підтримки нашого бойового духу після чергової безсонної ночі через ракетну атаку — недостатньо. Цьогорічний Конкурс PR-кейсів покаже, як компанії, не нехтуючи контекстом, виходять на новий рівень спілкування зі споживачем.

Номінації Конкурсу PR-кейсів:

  • PR-кампанія задля перемоги. Найкращі комунікаційні кейси, що наближають нашу перемогу, реалізовані в офлайні та / або діджиталі
  • Комунікація в соцмережах. Бренди, що створили навколо себе потужне ком‘юніті в діджиталі та своєю комунікацією заряджають українців у складні часи
  • PR-команда. Топові команди, що спільними зусиллями реалізовують складні проєкти
  • Відкритість топменеджера. Перші особи з сильним особистим брендом, що підсилюють репутацію компанії
  • Бренд роботодавця. Компанії з сильним брендом роботодавця
  • Проєкт B2G. Найкращі практики взаємодії бізнесу з державою
  • Спонсорський проєкт. Вдала інтеграція бренду у масштабний проєкт
  • Корпоративний благодійний фонд. Бізнеси, що власними зусиллями створили інструмент для збору коштів на реалізацію благодійних проєктів
  • Антикризові комунікації. Оперативне та результативне реагування на кризові ситуації з метою збереження репутації компанії
  • Амбасадор бренду. Ефективне залучення інфлюенсерів та блогерів у PR- кампанію бренду

Заповнити анкету для участі в Конкурсі PR-кейсів можна за посиланням. Кінцевий термін подачі анкети — 19 жовтня 23:59.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Участь у конкурсі платна. Один кейс може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість кейсів для участі в конкурсі. Один кейс НЕ може бути поданий у декілька номінацій.

Кейси, що подаються в рамках номінацій, мають бути актуальними станом на 2023 рік. На момент подачі анкети кейси мають бути завершені або мати проміжний результат.

Оцінюватися номінанти будуть у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі.

Вартість участі:

  • 1 номінація — 8 000 грн (без ПДВ)
  • 2 номінації — 14 000 грн (без ПДВ)
  • 3 номінації — 20 000 грн (без ПДВ)

Участь у конкурсі більшої кількості кейсів прораховується індивідуально. Після заповнення анкети з номінантом сконтактує менеджер проєкту.

Хто став найкращим у кожній з десяти номінацій, дізнаємося 8 листопада під час PR марафону. Долучайтеся до Конкурсу PR-кейсів, аби поділитися результатами дієвої PR-активності з ринком!

Розкажіть друзям про новину