Звільнення співробітників, які не повернуться в Україну: експертні поради
24 Лип 2023, 14:04
PR

Звільнення співробітників, які не повернуться в Україну: експертні поради

Нещодавно міжнародна маркетингова компанія Publicis Groupe Ukraine публічно розказала про те, що запропонувала своїм співробітникам, які виїхали з України, повернутися назад до 25 вересня 2023 року, інакше компанія не продовжуватиме співпрацю з ними.

Новина за темою
Publicis Groupe звільнить співробітників, які не повернуться в Україну до кінця вересня

Репутаційний та антикризовий радник Сергій Біденко розповів, чи несе така заява під час повномасштабної війни репутаційні ризики для міжнародної компанії та як правильно комунікувати подібні рішення.

Виходячи з публічно доступної інформації ситуація виглядає структурованою та цілком коректною в комунікаціях «роботодавець-співробітник». Є і завчасне попередження співробітників з боку роботодавця про зміни. І допомога тим співробітникам, хто вирішив залишитися за межами України. Тобто був простір та час для прийняття власного рішення кожним, кого це стосується. Це хороший кейс для України.
Рекомендації щодо комунікацій про звільнення:
  • Інформуйте співробітників
    Чому прийнято рішення про звільнення, якою є подальша стратегія компанії, яким буде процес та умови виходу співробітників із компанії. Тут варто розуміти, що будь-яка внутрішня комунікація через витік даних може стати публічно відомою. Тому пишіть та дійте так, нібито на вас дивиться весь світ.
  • Підтримуйте співробітників
    Надайте звільненим співробітникам підтримку в пошуці нової роботи, можливостях для оновлення навичок.
  • Подякуйте співробітникам
    Відзначте внесок тих, кого звільняєте. Покажіть, що компанія цінує своїх співробітників.
  • Дотримуйтесь принципів справедливості
    Врахуйте продуктивність співробітників, термін перебування на посаді та потреби відділів.
  • Комунікуйте публічно
    Подумайте над можливістю та доцільністю публічної комунікації про процес звільнення в компанії.
  • Розкажіть про причини звільнень, демонструйте підтримку, надану працівникам та виконання всіх соціальних зобов’язань
    Тут можу навести приклад Airbnb та відомого листа його СЕО Браяна Ческі від час пандемії COVID
  • Зберігайте зв’язки
    Заохочуйте свою команду спілкуватися зі звільненими колегами, аби залишатися в курсі подій їхнього життя. Запрошуйте колишніх співробітників на корпоративні заходи, організуйте мережі випускників — це може призвести до потенційної співпраці або можливості повторного найму в майбутньому.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину