Світ уповільнився після першого укусу бургера McDonald’s у новому ролику
31 Бер 2023, 10:25

Світ уповільнився після першого укусу бургера McDonald’s у новому ролику

Насолода у булочці стала темою нового фільму Leo Burnett для McDonald’s, який сповільнив світ фаст-фуду і показав різноманітних клієнтів, які смакують свій перший шматок бургера.

Нова позиція меню McDonald’s, стейк-хаус бургер, що вже доступний в ресторанах, є героєм серії уповільнених кадрів, де люди насолоджуються моментом, коли вони кидають усі свої справи заради їжі.

У своїй заяві McDonald’s написав: «Фільм підкреслює все, за що шанувальники люблять McDonald’s: соковиті ніжні котлети, м’яку булочку… Стейк-хаус бургер має це все, плюс кілька додаткових інгредієнтів для ще більш вишуканого смаку. Це все, що ви хотіли б бачити у відмінному яловичому бургері McDonald’s, і навіть більше».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Короткометражний фільм буде підтримуватися радіо, соцмережами, діджитал, пресою та зовнішньою рекламою.

Раніше Leo Burnett вже викликав здивування рекламою, яка старанно уникала згадок про ресторан McDonald’s та його їжу, а надала перевагу жестам.

Розкажіть друзям про новину