Насолода у булочці стала темою нового фільму Leo Burnett для McDonald’s, який сповільнив світ фаст-фуду і показав різноманітних клієнтів, які смакують свій перший шматок бургера.
Нова позиція меню McDonald’s, стейк-хаус бургер, що вже доступний в ресторанах, є героєм серії уповільнених кадрів, де люди насолоджуються моментом, коли вони кидають усі свої справи заради їжі.
У своїй заяві McDonald’s написав: «Фільм підкреслює все, за що шанувальники люблять McDonald’s: соковиті ніжні котлети, м’яку булочку… Стейк-хаус бургер має це все, плюс кілька додаткових інгредієнтів для ще більш вишуканого смаку. Це все, що ви хотіли б бачити у відмінному яловичому бургері McDonald’s, і навіть більше».
Короткометражний фільм буде підтримуватися радіо, соцмережами, діджитал, пресою та зовнішньою рекламою.
Раніше Leo Burnett вже викликав здивування рекламою, яка старанно уникала згадок про ресторан McDonald’s та його їжу, а надала перевагу жестам.