Мережа супермаркетів «Сільпо» продовжує ділитися в соцмережах «Сільпомовою» — власним словником емоцій. Раніше «Сільпо» запропонувала назви деяким емоціям, які відчувають українці, потім допомогла описати складні почуття одним словом, а згодом доповнила його й новорічними емоціями.

30 Січ 2023, 10:00
Дієтахадід і недовізник: «Сільпо» продовжує ділитися власним словником емоцій
Нове відео
01 Сер 2025
- Мережа ресторанів фаст-фуду висміяла одержимість тайців онлайн-рейтингами
- Реклама фітнес-клубів порівняла жим ніг із запуском у космос
- Огляди на секс-іграшки перетворили на книгу пікантних історій
- Як зробити паковання частиною культури: поради для брендів
- Що бісить? Артем Гусєв про креатив на дивані, знецінення та велоспорт
- VARUS, savED та SOCAR: щотижневий дайджест добрих справ
- ВРК представила оновлені прогнози розвитку рекламно-комунікаційного ринку України 2025
- Ролик криптовалютної біржі висміяв надмірний оптимізм щодо економічної ситуації Британії