Мережа супермаркетів «Сільпо» продовжує ділитися в соцмережах «Сільпомовою» — власним словником емоцій. Раніше «Сільпо» запропонувала назви деяким емоціям, які відчувають українці, потім допомогла описати складні почуття одним словом, а згодом доповнила його й новорічними емоціями.
22 Лис 2024
- У швейцарський каплиці з’явився ШІ-Ісус
- Бренди AFINA Group «Вухастик» та iFresh визнані переможцями премії «Вибір року-2024» R
21 Лис 2024
- Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
- Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
- Український бренд одягу створив колекцію шарфів на підтримку людей з інвалідністю і ментальними порушеннями
- Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
- Залучення КНДР у війну та План перемоги: настрої українців у соцмережах у жовтні 2024 року
- Мобілізація маркетингу: як книга Ела Райса та Джека Траута поставила боротьбу за споживача на воєнні рейки