Cadbury продовжив полювання на Creme Eggs і закликав не їсти їх
19 Січ 2023, 10:23

Cadbury продовжив полювання на Creme Eggs і закликав не їсти їх

Cadbury повторила свою грайливу кампанію, створену з VCCP London, «How do you NOT eat yours» для продовження щорічного полювання на великодні яйця. Cadbury сховала рідкісні яйця наполовину із білого та наполовину із молочного шоколаду, які, якщо їх знайдуть, можуть принести до 10 000 фунтів стерлінгів, якщо їх не з’їдять.

Цього разу обмін повідомленнями супроводжуватиметься публічними попередженнями по радіо, діджитал активах поза домом та рітейлом, щоб поінформувати мисливців про Creme Egg.

Кампанія включає два короткометражні фільми, створені режисером Джеффом Лоу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ліндсі Хомер, бренд-менеджер Cadbury, сказала: «Ця кампанія демонструє зухвалість бренду і спонукає людей взяти участь і трохи повеселитися. Допомагаючи вилікувати січневу нудьгу, бренд закликає націю подивитися, чи є в них те, що потрібно, щоб чинити опір смачному кремовому яйцю».

Джонні Паркер та Кріс Берч, виконавчі креативні директори VCCP London, додали: «Минулого року ця кампанія вразила шанувальників Creme Egg по всій країні, і ми раді її поверненню. Ми відстежуємо кожного переможця в міру його виявлення, так що ви навіть будете попереджені, якщо хтось буде знайдений у вашому місцевому магазині на розі в Кіддермінстері. Напевно, цього року ніхто випадково не з’їсть його…»

Минулого року Cadbury струсила свою традицію щорічного полювання за великодніми яйцями, запропонувавши учасникам-ласунам винагороду у розмірі 10 тисяч фунтів стерлінгів за здавання нез’їдених яєць.

Розкажіть друзям про новину