Tiktok, Crocs та Shein: де покоління Z та мілініали розділилися у любові до брендів
29 Вер 2022, 16:20

Tiktok, Crocs та Shein: де покоління Z та мілініали розділилися у любові до брендів

Оскільки люди мають унікальні смаки і різні характери, маркетологам іноді нерозумно об’єднувати споживачів у певну цільову групу за віком. Але оскільки культура та технології швидко змінюються від одного покоління до іншого, чого не було протягом усієї історії, іноді це доречно.

У новому звіті про улюблені бренди покоління Z від глобальної компанії з аналізу рішень Morning Consult, під час якого були опитані дорослі американці по всій країні в період з початку травня до кінця серпня, було виявлено, що дорослі покоління Z (люди, що народилися між 1997 та 2004 роками) люблять багато брендів, які подобаються й іншим людям.

YouTube, наприклад. Google. Netflix та Amazon. У тому числі і M&M’s, який нещодавно представив фіолетового маскота.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Загалом це шопінг, розваги та снеки — категорії, в основному орієнтовані на молодь. Ось 10 найулюбленіших брендів покоління Z:

Можливо, цікавіші результати виходять при порівнянні брендів, які подобаються поколінню Z, з брендами, які подобаються міленіалам. Міленіали, люди, що народилися у 1981-1996 роках, максимально близькі до покоління Z.

Бренди з найбільшою різницею у перевагах представників покоління Z та міленіалів включають Discord, TikTok та Crocs. Snapchat, Shein та Fenty Beauty також значно популярніші серед покупців покоління Z, ніж серед міленіалів. Ось бренди, які найбільше подобаються поколінню Z порівняно з міленіалами:

Чому це так? Маркетинг, ймовірно, одна із причин. Crocs, наприклад, зробив кілька приголомшливих брендових трюків, співпрацюючи з KFC та Lucky Charms для створення спеціального взуття. Бренд жувальної гумки Trolli застосував кілька оригінальних медіа-стратегій, таких як захоплення Myspace та спроба зробити те саме на сайті електронних оголошень Craigslist.

«У багатьох з них є дуже забавна маркетингова тактика і способи спілкування в соціальних мережах, які допомагають молодим споживачам», – сказала Емілі Мокін, аналітик з продуктів та напоїв у Morning Consult.

Ціна, ймовірно, також є причиною, особливо у період високої інфляції. Це дає китайській компанії швидкої моди Shein перевагу перед брендами одягу, які коштують дорожче.

Акцент на різноманітності та інклюзивності – це інше. Коли володарка Греммі Rihanna дебютувала із Fenty Beauty у вересні 2017 року, бренд пропонував 40 відтінків тонального крему.

Популярність соціальних платформ Discord, TikTok, Snapchat, Instagram і Twitch передбачає, що кінець лінійного телебачення може статися приблизно в той час, коли покоління Alpha піде до коледжу.

Розкажіть друзям про новину