Beyonce та ювелірний бренд Tiffany & Co. представили спільну кампанію «Lose Yourself in Love». Зовсім нещодавно співачка віддала свій голос на честь подруги Серени Вільямс у ролику, створеному спільно із брендом спортивних напоїв Gatorade.
Кампанія описана Tiffany & Co. як «надзвичайно елегантна данина поваги радості бути самим собою без вибачень» та «заклик прийняти силу можливостей». Ролик включає фрагмент пісні “Summer Renaissance” з нового альбому Beyonce “Renaissance”.
Зірка одягнена в елегантні чорно-золоті образи, які підкреслюють інкрустовані золотом та діамантами прикраси.
Одна із прикрас — виготовлене на замовлення кольє Tiffany Hardware з 18-каратного золота, що було створене спеціально для кампанії, і на його складання та полірування пішло понад 40 годин.
«Дослідження безстрашної творчості, Lose Yourself in Love втілює в собі красу любові до себе та елегантності», — сказав у своїй заяві Олександр Арно, виконавчий директор за продуктами та комунікаціями Tiffany & Co. «Beyonce є джерелом натхнення для багатьох, тому що вона втілює ці якості».
Кампанія знаменує собою першу сольну роботу зірки для Tiffany після минулорічної кампанії «About love», в якій вона знялася разом із чоловіком Jay Z, яка викликала деякі суперечки. Кампанія за участю Картерів набрала мільярд переглядів з моменту запуску і на сьогоднішній день є найуспішнішою для Tiffany.
«Lose Yourself in Love» також знаменує собою запуск нової соціальної платформи ювелірного бернду, Tiffany Atrium, яка включає постійне партнерство компанії з сім’єю зірки в рамках стипендіальної ініціативи «About love». Створена у співпраці з індивідуальними благодійними ініціативами пари, BeyGood та Фондом Шона Картера, програма надала стипендії більш ніж 60 студентам, які вивчають мистецтво та творчі галузі, у коледжах та університетах, які історично були темношкірими, з 2021 року, коли Tiffany пообіцяла виділити 2 мільйони доларів до 2024 року.