На честь перемоги гурту KALUSH Orchestra на цьогорічному конкурсі Євробачення українські бренди розпочали флешмоб — додали до своїх лого рожеву панаму, яка тепер відома всій Європі.
MMR пропонує вдягнути своїх домашніх улюбленців у віртуальну брендовану шапочку KALUSH. Просто збережіть картинку нижче та скористайтеся фотошопом. Результат надсилайте нам у форматі png/jpeg на [email protected] 🤠
У темі листа пишіть «KALUSH флешмоб та ім’я тваринки» (Приклад: KALUSH флешмоб Чоко). Також у листі представтеся — ім’я, прізвище, посада/сфера роботи (можна також зазначити вашу компанію по бажанню). Дедлайн відправки фото — середа 18 травня 16:00.
Приклад фото:
Скоро опублікуємо добірку креативів на онлайн-сторінках MMR 💗