Мамо, я в шапці: перша порція pet-креативів від читачів MMR
17 Тра 2022, 16:07

Мамо, я в шапці: перша порція pet-креативів від читачів MMR

На честь перемоги KALUSH Orchestra на Євробаченні MMR запропонував читачам приміряти на своїх домашніх улюбленців віртуальну брендовану шапочку KALUSH та надіслати свій креатив. Наша аудиторія активно долучилася до флешмобу, тож представляємо добірку креативів.

Нагадуємо, що у кожного нашого читача ще є можливість до середи 18 травня 16:00 доєднатися до флешмобу та побачити свого улюбленця на сторінках MMR. Як це зробити, дивіться тут.

Інді
Фото надіслала Кристина Башлій, маркетинг-директор SOVA jewelry house
Сімба
Фото надіслала Діана Шмир, CMO realme Ukraine
Фаїна
Фото надіслала Дар’я Лазарєва, підприємець-засновник кав’ярні та сувенірної лавки «ЛяТюШо» у Харкові
Маск
Фото надіслала Інна Воронова, Corporate Communications Manager Parimatch Ukraine
Бішон фрізе Безе
Фото надіслала Ганна Володавчик, журналістка у компанії Final Cut Media, працює над виробництвом програми «Світське життя з Катериною Осадчою»
Йоши
Фото надіслала Анна Сенюк, creative director
Жужжа
Фото надіслав Гончаров Олександр, керівник управління, банківська діяльність
Філя
Фото надіслала Алiна Доценко, маркетолог
Лея
Фото надіслала Степанова Катерина, керівник управління, банківська сфера
Астра, Акела, Курочка і Чайка, яка шукає сім’ю
Фото надіслала Оксана Беседа, SMM Head у медіа-агенції Або

Емі
Фото надіслала Міра Вовченко

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Доєднуйтеся до нашого флешмобу. Умови — тут.

Розкажіть друзям про новину