Gucci, відкривши свій концептуальний магазин «Vault» із незамінними токенами Supergucci, також нещодавно представив ігрову академію з нахилом на психічне здоров’я учнів.
Тепер дім моди запустив віртуальне місто Gucci Town на платформі метавсесвіту Roblox, відцифрувавши різні елементи своїх пропозицій для користувачів метавсесвіту.
Інтернет-спільнота дозволить шанувальникам бренду дізнатися більше про його історію та спадщину, філософію дизайну та бачення креативного директора Алессандро Мікеле, а також про те, як краще виразити себе, спілкуючись з іншими людьми з усього світу.
Місто є постійним місцем призначення, що дозволяє відвідувачам увійти до ряду будівель, натхнених реальними пропозиціями будинку.
Крім того, відвідувачам, що взаємодіють з діяльністю міста, присуджуватиметься валюта GG Gems, яку можна використовувати для покупки бонусів або віртуальних предметів.
В околицях вони зможуть відвідати “Mini Game Heights”, “Vault Plaza”, “Creative Corner”, “Craftsmanship Court”, “Selfie Way”, “Power-up Place” та “Gucci Shop”.
Прямуючи в Creative Corner, відвідувачі можуть відкрити для себе роботи приїжджого художника та вивчити виставковий простір, пов’язаний з концептуальним інтернет-магазином бренду Vault, де демонструються останні продукти бренду та колаборації.
Віртуальна площа також включає бутік Gucci, де відвідувачі можуть купувати діджитал предмети Gucci, щоб вбрати свої аватари, а також Power-up Place, кафе, де користувачі можуть спілкуватися з іншими людьми у світі.
«Gucci Town, насамперед, спільнота для всіх, присвячена тим, хто шукає несподіванки, та пропонує захоплюючий простір, який переводить бачення Алессандро Мікеле у реальну та розіграну розповідь», – сказав Gucci.